شناسهٔ خبر: 179680 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بهتر است برنامه ششم توسعه با رأی نمایندگان مجلس تمدید شود

مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بهتر است لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال بررسی و تصویب کنیم و سال بعد برنامه هفتم توسعه در مجلس رسیدگی شود.

به گزارش «نماینده»، محمدمهدی مفتح درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه برنامه پنج‌ساله توسعه و لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هنوز هیچ بحثی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نشده است که قرار است ابتدا بودجه ۱۴۰۲ یا برنامه هفتم توسعه در مجلس رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز متن یا لایحه‌ای درباره بودجه ۱۴۰۲ به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارائه نشده است، گفت: لایحه بودجه سال آینده هنوز به صورت رسمی به مجلس ارائه نشده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: نظر بنده آن است که بررسی و تصویب بودجه به صورت چنددوازدهم شکل مطلوبی نیست و بهتر است بودجه سال ۱۴۰۲ به صورت کامل در مجلس بررسی و تصویب شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهتر است لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال بررسی و تصویب کنیم و سال بعد برنامه هفتم توسعه در مجلس بررسی و تصویب شود.

مفتح تاکید کرد: شکل مطلوب آن است که برنامه ششم توسعه با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمدید شود و سال بعد لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی رسیدگی شود.

نظر شما