شناسهٔ خبر: 179619 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

فروش گوشی موبایل اقساطی با چک بدون ضامن

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل

اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید بدون شک یکی از نکات مهمی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید برند سازنده است. برند سازنده رابطه مستقیمی با کیفیت و کارایی گوشی دارد و از طرفی بر قیمت گوشی موبایل نیز تأثیر مستقیمی می‌گذارد. از آنجا که هرساله شرکت‌های تولید کننده، گوشی‌های مختلف با کارایی متفاوت را به بازار فروش عرضه می‌کنند کار انتخاب گوشی را سخت می‌کند و بسیاری از افراد این سوال را دارند که بهترین و پرفروش ترین گوشی موبایل کدام است؟ در ادامه شما را با برندهای خوب گوشی موبایل آشنا می‌کنیم که واقعا ارزش خرید را دارند.

فروش گوشی موبایل اقساطی با چک بدون ضامن


گوشی موبایل سامسونگ (SUMSUNG)

سامسونگ یک برند شناخته شده در زمینه تولید انواع گوشی اندرویدی است. این برند کره‌ای هر ساله گوشی‌های متنوعی را تولید می‌کند که از لحاظ کارایی و سخت افزار متفاوت است و همین تفاوت‌ها روی قیمت گوشی های سامسونگ تاثیر می‌گذارد. از ویژگی‌هایی که سبب شده تا گوشی موبایل سامسونگ به عنوان یکی از گوشی‌های پرطرفدار جهان تبدیل شود می‌توان به نوآوری‌های مختلف، نرم افزارهای جدید و جذاب، محیط کاربر پسند و امکانات دیگر اشاره کنیم. سامسونگ هر ساله با تولید بهترین گوشی‌های اندرویدی در سری‌های مختلف در لیست برترین برندهای موبایل دنیا قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل اپل (Apple)

یکی دیگر از بهترین برندهای موبایل در جهان برند لاکچری اپل است. شرکت آمریکایی اپل گوشی‌های خود را با نام آیفون تولید و عرضه می‌کند. قیمت موبایل های آیفون بالا است و خرید گوشی‌های اپل نشان دهنده لاکچری و لوکس بودن افراد می‌باشد. البته در سال 2020 شرکت اپل تصمیم گرفت تا بازار بیشتری از فروش داشته باشد به همین نسل دوم آیفون se را عرضه کرد که قیمتی هم رده با قیمت گوشی‌های اندرویدی میان رده دارند.

گوشی موبایل شیائومی (Xiaomi)

گوشی موبایل شیائومی قیمت مناسبی دارد و کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به قیمت خود ارائه می‌دهد. این شرکت چینی به اندازه برند سامسونگ و اپل قدمت ندارد اما در همین زمان کوتاه توانسته به یکی از رقیبان اصلی این دو برند تبدیل شود و در لیست برندهای برتر موبایل در دنیا قرار بگیرد.

گوشی موبایل هواوی (Huawei)

هواوی یک شرکت چند ملیتی است که با کپی کردن ویژگی‌های اندرویدی گوشی‌های کره‌ای و تولید زیاد آنها توانسته است طرفداران زیادی در دنیا برای خود پیدا کند. از جمله ویژگی‌های خوب گوشی‌های چینی هوآوی می‌توانیم به سخت افزار مورد قبول، دوربین‌های باکیفیت و طراحی زیبا اشاره کنیم.

از دیگر برندهای خوب گوشی موبایل در جهان که در لیست بهترین گوشی‌های دنیا قرار دارند می‌توانیم برندهایی چون گوگل پیکسل، وان پلاس، ویوو، موتورولا، ال جی، سونی، تکنو، ایسوس، ریلمی و غیره را نام ببریم. برخی از این برندها در بازار ایران شناخته شده نیستند اما در جهان توانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند.

فروش گوشی موبایل اقساطی با چک بدون ضامن


گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

یکی از مهمترین عواملی که به بر روی عملکرد تلفن و قابلیت‌های اجرایی آن تاثیر مستقیم دارد سیستم عامل است. سیستم عامل گوشی انواع مختلفی دارد که می‌توانیم به اندروید، آی او اس، جاوا، ویندوز و غیره اشاره کنیم. سیستم عامل اندروید و ios جزو پرطرفدارترین‌ها هستند و بسیاری از افراد در هنگام خرید گوشی گیج می‌شوند و نمی‌دانند که کدام سیستم عامل را انتخاب کنند. در ادامه این دو سیستم عامل را از جهات مختلف بررسی می‌کنیم و مزایای خرید هر یک را شرح می‌دهیم.

  1. رنج قیمت گوشی موبایل: گوشی‌های موبایل اندروید رنج قیمت گسترده‌ای دارند و شما می‌توانید به راحتی گوشی‌هایی با قیمت پایین و یا گوشی‌های اندوریدی با قیمت بالا را پیدا کنید اما گوشی‌های موبایل آیفون نسبت به اندروید تنوع قیمت کمتری دارند.

  1. امنیت و خطرات هک شدن: در این مورد سیستم عامل ios نسبت به اندروید عملکرد بهتری دارد چرا که آیفون برای برنامه‌هایی که در آپ استور منتشر می‌شوند سختگیری قابل توجهی دارد و از طرفی ۷۵ درصد از کاربران آیفون از آخرین نسخه بروزرسانی سیستم عامل ios استفاده می‌کنند در حالی که این رقم در کاربران اندرویدی به 24 درصد می‌رسد در نتیجه در معرض خطرات مختلفی چون هک هستند.

  1. آپدیت نرم افزاری و امنیتی: آیفون نسبت اندروید در امنیت و آپدیت عملکرد بالاتری دارد و معمولاً جدیدترین نسخه‌های امنیتی در آیفون سریع‌تر انجام شده و بروز رسانی‌ها به دست کاربران می‌رسد. دلیل این موضوع اختصاصی بودن سیستم عامل آیفون است ولی سیستم عامل اندروید اختصاصی نیست و اعمال تغییرات کمپانی‌های مختلف زمان بیشتری طول می‌کشد.

  1. دسترسی به برنامه‌ها: برای نصب بازی و برنامه‌ها در گوشی‌های آیفون نیاز به اپ استور است و معمولاً برنامه‌های رایگان در آن کمتر از برنامه‌های رایگان اندرویدی است. در گوشی‌های اندرویدی برای نصب اپلیکیشن شما می‌توانید از گوگل استور استفاده کنید همچنین برنامه‌های زیادی چون بازار هستند که امکان نصب برنامه و بازی‌های اندرویدی را برای شما مهیا می‌کنند که معمولاً این برنامه‌ها رایگان هستند. نا گفته نماند که به دلیل تحریم‌های صورت گرفته برخی از خدمات شرکت اپل در ایران تحریم می‌باشد.
  2. هزینه‌ی تعمیرات: هزینه تعمیرات گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی بالاتر است.
  3. شخصی سازی: در این مورد گوشی‌های اندرویدی عملکرد بهتری نسبت به گوشی‌های آیفون دارند. شما به راحتی می‌توانید ویجت‌های مختلف را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید و رابط کاربری خود را آن طور که میخواهید داشته باشد. اما در گوشی‌های آیفون شخصی سازی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اندروید دارد.

مزایای خرید آیفون شامل مواردی چون سرعت و امنیت بالا، کیفیت ساخت بالا، اختصاصی بودن سیستم عامل می‌باشد. از مزایای خرید اندروید می‌توانیم به قیمت کمتر، شخص سازی بهتر، رابط کاربری آسان، دارا بودن NFC و امکان استفاده از کارت حافظه اس دی (SD) را نام ببریم.

فروش گوشی موبایل اقساطی با چک بدون ضامن

قیمت موبایل در فروشگاه سل

قیمت گوشی موبایل در تمامی ‌فروشگاه‌ها یکسان است برای مثال اگر قیمت گوشی نوکیا را در چندین فروشگاه مقایسه کنید خواهید دید که قیمت‌ها متفاوت هستند و اگر شما به دنبال ارزانترین قیمت گوشی در بازار هستید به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است و به همین جهت در راستای حفظ حقوق مشتریان محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند در فروشگاه سل قیمت موبایل شیائومی، قیمت موبایل سامسونگ، قیمت گوشی موبایل آیفون و غیره بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید موبایل دلخواه خود را با قیمتی مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید و کالا را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

خرید اقساطی موبایل از فروشگاه سل

قیمت موبایل در چند سال اخیر بسیار بالا رفته به طوری که اگر قیمت گوشی امروز را با سال گذشته مقایسه کنید پی به صعود قیمت‌ها خواهید برد. بسیاری از افراد نمی‌توانند موبایل دلخواه خود را به صورت نقدی خریداری کنند به همین جهت فروشگاه اینترنتی سل در زمینه‏ی فروش گوشی موبایل اقساطی نیز فعالیت دارد و شما عزیزان می‌توانید گوشی دلخواه خود از برندهای معتبر را به صورت قسطی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی سل نسبت به سایر فروشگاه‌ها داشتن روش‌های متنوع خرید اقساطی است. از جمله این روش‌ها می‎توانیم به خرید اقساطی موبایل با کسر از حقوق، خرید گوشی موبایل قسطی باچک، خرید اقساطی با سفته و غیره اشاره کنیم. اگر شما هم می‌خواهید بهترین تجربه از خرید اقساطی گوشی موبایل به صورت اینترنتی را داشته باشید به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

نظر شما