شناسهٔ خبر: 179601 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد

آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت‌آمیز و آشوب طلبانه و کشاندن مردم به خیابان‌ها، کام دشمنان را تلخ کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت السلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد قانونی دستگاه قضا با اغتشاشگران و آشوبگران اظهار کرد: اتفاقاتی که اخیراً در کشور افتاد و برخی از کشورها چون رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی که هیچ زمانی از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی دریغ نکرده‌اند، امروز در قالب شعارهای واهی و بی اساس اذهان برخی از مردم را به هم ریختند؛ اگر چه مردم از اتفاقات کشور ناراحت باشن،د اما سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و دشمنان نباید ذوق زده شوند چون مردم ما هوشیارتر از این حرف‌ها هستند.

* عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد

وی با اشاره به شکست دشمنان در حوادث اخیر افزود: عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت‌آمیز و آشوب طلبانه و کشاندن مردم به خیابان‌ها، کام سعودی‌ها را تلخ نگه داشت و خواب آشفته آن‌ها را جور دیگری تعبیر کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: در حوادث اخیر برخی از افراد، منتقد بودند و انتقادشان را بیان می‌کردند و اقدامات خرابکارانه‌ای هم نداشتند و انتقادشان مسالمت‌آمیز بود لذا مجلس، قوه قضائیه و دولت نباید این‌ها را به حساب دشمنی بگذارد و باید به حساب یک عده جوانی که به برخی از اتفاقات داخلی منتقد هستند بیاورد. این‌ها فرزندان ما هستند و ما این جوانان را بیگانه از خودمان نمی‌دانیم و باید تلاش کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

آزادی‌خواه با تاکید بر لزوم برخورد قانونی قوه قضائیه با آشوبگران و اغتشاشگران، گفت: اگر فردی با سرکردگی و با یک فرآیندی که مقر فرماندهی آن، آن سوی مرزهاست به خیابان بیاید و گاهی از سلاح سرد و گاهی از سلاح گرم استفاده کند و جان و مال و امنیت جامعه و مردم را به خطر بیاندازد و قصد تشویش اذهان و محاربه داشته باشد، قوه قضائیه باید طبق قانون این‌ها را به اشد مجازات برساند و اجازه ندهد آرامش و امنیت اجتماعی مردم به مخاطره بیافتد.

نظر شما