شناسهٔ خبر: 179585 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کشف شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن توسط سپاه دسیسه‌های انگلیس را بر باد داد

آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به کشف شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر و دستگیری هفت عنصر اصلی آن بیانگر ضعف و اعتراف به شکست دسیسه هایشان است.

به گزارش «نماینده»، محمد حسن آصفری در رابطه با واکنش‌های لندن به عملیات ضدجاسوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر تحریم کامل این نهاد از سوی انگلیس، گفت: امروزه سپاه به رشد و شکوفایی در ماموریت هایش و صیانت از دستاوردهای انقلاب دست یافته که این مهم برای غربی ها قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انگلیسی ها می دانند توانایی مقابله با سپاه را ندارند از این رو تلاش می کنند که این نهاد را تحریم کنند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و دوران سازندگی تلاشش های زیادی برای آبادانی کشور کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین اقدامات امنیتی و کشف شبکه های جاسوسی وابسطه به این کشور موجب ناراحتی و عصبانیت انگلیسی ها شده است زیرا این نهاد از تحقق اهداف شوم آنها جلوگیری کرد است.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه واکنش‌ها به ضربه سپاه ثارالله استان کرمان به شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر و دستگیری هفت عنصر اصلی آن بیانگر ضعف و اعتراف به شکست دسیسه هایشان است./

نظر شما