شناسهٔ خبر: 179559 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رویکرد غربی‌ها در مواجه با برجام صرفا یکجانبه و سیاسی است

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس گفت: متاسفانه غربی ها با رویکرد یکجانبه و سیاسی به مسائل مرتبط با ایران در برجام می پردازند.

به گزارش «نماینده»محمد صالح جوکار با اشاره به بیانیه تروئیکای اروپایی بعد از نشست شورای امنیت در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱، گفت: غربی ها متاسفانه با رویکرد یکجانبه و سیاسی به مسائل مرتبط با ایران می پردازند از این رو مبنای اقدامات آنها ضدحقوق بشری است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای اروپایی به خوبی می دانند در مذاکرات اخیر وین ایران اسلامی پیشنهادات خوبی ارائه کرد لذا از رویکرد ایران ذوق زده شدند.

وی ادامه داد: این مهم در حالیست که پس از مخالفت آمریکا، اروپایی ها نیز رویکرد خود را تغییر دادند و اقدام به مخالفت با پیشنهادت کشورمان کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها درصدد امتیازگیری از ایران هستند، افزود: در واقع آنها از قطعنامه های بین المللی تفسیرهای نادرست انجام می دهند که غیرقابل قبول است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک قرار نیست رویه گذشته در برجام تکرار شود از این رو به کشورهای اروپایی پیشنهاد می شود درصدد احیای توافقنامه باشند، نه موضع گیری سیاسی غیر سازنده!

نظر شما