شناسهٔ خبر: 179535 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تحریم‌های ضدایرانی کاخ سفید بیانگر ناکارآمدی سیاست خارجی آمریکا است

یعقوب رضا زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ایران در سایه تحریم ها در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی دست یافته و این مهم نشان می دهد کشورمان توانسته دسیسه های دشمنان خصوصاً آمریکایی ها را خنثی کند.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضا زاده در واکنش به تحریم های ضدایرانی اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا، گفت: متاسفانه سیاستمداران کاخ سفید همچنان اعتقاد دارند با ایجاد محدودیت می توانند ایران اسلامی را مهار کنند در حالی که این سیاست طی چهل سال گذشته همواره با شکست مواجه شده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی ایران در سایه تحریم ها در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی دست یافته است و این مهم نشان می دهد کشورمان توانسته دسیسه های دشمنان خصوصاً آمریکایی ها را خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هر چند روز یکبار تحریم هایی جدیدی را علیه برخی افراد و نهادها ارائه می کنند، ادامه داد: در واقع آنها می خواهند به افکار عمومی دنیا و همپیمانان منطقه ای خودشان اعلام کنند همچنان ابرقدت هستند در حالی که دیگر اینطور نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک تحریم های اخیر آمریکایی ها که با محوریت حمایت از اغتشاشات صورت گرفته نیز به سرنوشت تحریم های قبلی مبدل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد سیاستمداران آمریکایی باید رفتار خود در مقابل ایران اسلامی را تغییر دهند زیرا ایران اکنون قدرت منطقه ای بوده و اقداماتش اثرگذار است.

نظر شما