شناسهٔ خبر: 179470 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول در مناطق مختلف ترکیه و استانبول با توجه به امکانات شهری متفاوت است اطلاعات دقیق را از کارشناسان گات ترکی بپرسید.

اگر با یکی از متقاضیان مهاجرت به ترکیه صحبت کنید، یقینا می دانید که خرید آپارتمان به عنوان یکی از راه های محبوب و منتخب آنها برای این پروسه تلقی می شود. در واقع آنها قصد دارند تا به کمک خرید آپارتمان در استانبول یا سایر شهرهای بزرگ این کشور، نسبت به دریافت اقامت آن اقدام کنند. با این حال بیشتر افراد بودجه لازم را نداشته و به همین جهت خرید آپارتمان های ۵۰ متری یا سوئیت های کوچکتر را ترجیح می دهند. افزون بر این موارد گروهی دیگر، جهت سکونت در مناطق معتبر و لوکس، خانه های کوچک تر را انتخاب می کنند تا بدین ترتیب قادر به مدیریت بودجه خود باشند. برای مثال اغلب متقاضیان خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول ، چنین اولویت بندی برای انتخاب های خود دارند. با این حال بخش قابل توجهی از آنان با مولفه ها و فاکتورهای مهم پیرامون این موضوع آشنایی ندارند. ما در ادامه قصد داریم تا مروری کوتاه بر روی آن داشته و راهنمایی های لازم در این زمینه را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

مزایای خرید آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

اگرچه آپارتمان های ۵۰ متری گزینه مناسبی برای سکونت نیستند، اما اگر حرف مهاجرت به ترکیه پیش بیاید، یقینا می تواند انتخاب ایده‌آلی برای متقاضیان باشد. در واقع شما می توانید با خرید خانه های ۵۰ متری، بخش اعظمی از بودجه خود را ذخیره کنید. از طرفی دیگر شما می توانید با این تصمیم گیری، قادر به خرید خانه در منطقه آسیایی استانبول باشید. افزون بر این موارد، شما می توانید حتی این استراتژی را برای خرید آپارتمان در مناطق محبوب و گرانقیمت ترکیه به کارگیرید. برای مثال اگر به دنبال خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول باشید، یقینا خرید یک سوئیت ۵۰ متری می تواند برای شما بسیار به صرفه تر باشد. در واقع شما با همان بودجه اولیه می توانید در شهر و البته محله ای گران قیمت تر و با کیفیت تر زندگی جدید خود را آغاز کنید. اگرچه این خانه ممکن است وسعت کمتری داشته باشد، اما یقینا کیفیت محل و البته نزدیکی آن به مراکز مهم باعث می‌شود تا تجربه بهتری از خرید خود داشته باشید. افزون بر این موارد، شما می توانید با این اقدام باز هم موفق به دریافت اقامت ترکیه شوید. به عبارت ساده در مازاد بر تمام مولفه های مثبتی که ذکر شد، شما می توانید اقامت یک کشور دیگر را هم به کمک این تصمیم گیری به دست بیاورید. این در نوع خود یک امتیاز بزرگ است که اغلب متقاضیان را جذب خرید آپارتمان در استانبول می کند.

قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

مولفه های موثر بر روی قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

زمانی که حرف از خرید آپارتمان ۵۰ متری در استانبول باشد، شما با انبوهی از گزینه ها مواجه خواهید شد. در واقع این روزها پروژه های مسکونی مختلفی در این شهر بزرگ خلق شده اند که اغلب آنها سوئیت های ۴۰ الی ۱۰۰ متری دارند. در این میان نمونه های ۵۰ متری از سایرین محبوب تر هستند. این موضوع به ویژه برای دانشجویان یا زوج های جوان می تواند انتخاب بهینه تری باشد. با این حال باید بدانید که اغلب این نمونه ها، قیمت های کمتری دارند. گستردگی این قیمت ها می‌تواند به سادگی هرچه تمام‌تر موجب سردرگمی شما شده و در نتیجه پروژه خرید را برایتان دشوار سازد. با این حال باید بدانید که چند مولفه مهم برای تاثیر گذاری بر روی قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول وجود دارد. نخستین مورد محل ساخت آن است. در واقع استانبول دارای بخش های مختلفی است که یقیناً قیمت خانه در هر کدام از آن ها متغیر است. برای مثال خرید خانه در بخش‌های اروپایی قیمت بیشتری نسبت به یهش آسیایی دارد. استانبول بخش های مختلفی دارد که یقیناً قیمت خانه در هر کدام از آن ها متغیر است. برای مثال خرید خانه در بخش‌های اروپایی قیمت بیشتری نسبت به نواحی آسیایی دارد، مازاد بر این مناطق مختلفی هم در بخش آسیایی وجود دارد که تنوع قیمت در آنها بسیار است. برای مثال شما برای خرید آپارتمان در استانبول بایستی هزینه های به مراتب بیشتری را در مقایسه با مناطق حاشیه ای آن پرداخت کنید.

قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

مازاد بر منطقه مورد نظر، میزان امکانات و البته نوساز بودن هم می‌تواند عامل موثری بر روی قیمت یک آپارتمان ۵۰ متری در استانبول باشد. در واقع بسیاری از بناهای ۵۰متری ساخته شده در چند سال اخیر امکانات مختلفی همچون جاروی مرکزی، سیستم تهویه، مناسب، فناوری ان اف سی و… را در خود دارد. این در حالی است که نمونه های قدیمی عملا چنین امکاناتی ندارند. همین تفاوت ها باعث شده تا قیمت این بناها از نظر مشتریان کاملاً متفاوت بوده و هر کدام ارزش خاص خود را داشته باشند. مازاد بر این، نمونه های تازه ساخت عموماً از لحاظ استانداردهای موجود مقاومت بیشتری داشته و نقشه ساخت آنها مدرن تر است. با این حال نمونه های قدیمی عموماً فرسودگی بیشتری دارند. شکی در این نیست که باید تفاوت شاخصی میان این دو مولفه هم وجود داشته باشد.

محدوده قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول

همان گونه که اشاره کردیم شما در زمان خرید آپارتمان ۵۰ متری در استانبول با انبوهی از گزینه ها مواجه خواهید شد که تنوع و گستردگی قیمت فراوانی دارند. دلیل این تفاوت هم مولفه هایی است که در بالا ذکر کردیم. با این حال باید عنوان کنیم که قیمت آپارتمان ۵۰ متری در استانبول، عموماً از ۴۰۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۴ میلیارد تومان هم افزایش پیدا می کند. این رقم متناسب با منطقه، نوع بنا، نقشه، میزان امکانات و موارد دیگر متغیر خواهد بود. با این حال شما می توانید با یک گردش دقیق در وب سایت ها و البته پروژه های نوساز، گزینه ایده آلی را برای خود انتخاب فرمایید.

سخن آخر

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به ترکیه به دنبال خرید یک آپارتمان کوچک در داخل این کشور هستند. با این حال آنها نمی‌دانند که کدام گزینه می‌تواند برایشان مناسب باشد چرا که با دریایی از انتخاب‌ها مواجه خواهند شد. افزون بر این موارد، کلاهبرداری ها و البته سوء استفاده‌های مختلفی هم از مهاجران و البته متقاضیان کم تجربه می‌شود. این موضوع به نوبه خود ریسک کار را افزایش می‌دهد. کارشناسان ما در گروه گات ترکی می‌توانند در طول این پروسه ما را همراهی کرده و ریسک موجود را به بهترین حالت ممکن کاهش می دهند. لذا اگر قصد مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک را دارید، حتما با کارشناسان ما در گات ترکی تماس حاصل فرمایید.

نظر شما