شناسهٔ خبر: 179418 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حکمرانی جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم شکل گرفت/ همه مدیون شهداء هستند

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مدیون شهداء هستند، گفت: حکمرانی جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم شکل گرفت.

به گزارش «نماینده»، علی نیکزاد ثمرین ظهر امروز ( پنجشنبه ۲۴ آذرماه) در جریان سفر یک روزه به استان یزد ضمن حضور در مراسم استقبال از پانزده شهید گمنام، گفت: شهدا زنده هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقتدار، عزت و عظمت ملت ایران بخاطر شهدا است.

وی ادامه داد: ژنرال آمریکایی در زمان جنگ وقتی تجهیزات عراقی ها را دید، گفت چرا کار جمهوری اسلامی را سریع تر تمام نمی‌کنید. فرمانده عراقی گفت ایرانی ها کشته می شوند هم خوشحال هستند.

نیکزاد در این راستا، تصریح کرد: آنها منطق ایثار و شهادت را درک نمی‌کنند و مفهموم انتظار را نمی‌دانند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی اتفاق نوینی در عرصه سیاست بود زیرا حکمرانی جدیدی شکل گرفت که به امپراتوری شرق و غرب وابسته نبود. حکمرانی جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم شکل گرفت.

نیکزاد بیان کرد: این مهم در حالیست که در آن زمان باید سلطه پذیر یا سلطه گر بود ولی ما تابع اسلام و قرآن هستیم.

وی گفت: شهدا رفتند تا انسانیت، آزادگی، حریت، زندگی و جایگاه زن و خانواده باقی بماند و در واقع آنها با خدا معامله کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی پشیمان خواهند شد که چرا دنیا را مزرعه آخرت قرار ندادند و عده دیگر نیز پشیمان می‌شوند چرا کمتر بندگی کرده اند، افزود: بدون شک در آخرت همه به شهدا غبطه خواهند خورد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند اگر وضعیت سوریه‌ را می‌دیدند چه می‌گفتند. بدون شک اگر روزی واقعه سوریه و جنایت داعش که به فرماندهی آمریکا و همدستانش نوشته شود، تاریخ از آن شرم‌خواهد کرد.

نیکزاد در پایان با اشاره به وجود مشکلات در کشور، خاطرنشان کرد: عدم اجرای درست قانون و بوروکراسی حاکم بلای جان کشور شده لذا باید تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شود.

نظر شما