شناسهٔ خبر: 178993 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

برگزاری پرشور ۱۳ آبان، نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند

رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان امسال می‌تواند با حضور گسترده، برنامه‌ریزی منظم و یک کار متفاوت نسبت به گذشته، تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

به گزارش «نماینده»، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، درباره اهمیت برگزاری پرشور ۱۳ آبان امسال، گفت: در یک سال گذشته به ویژه در یکی دو ماه اخیر اتفاقاتی در کشور افتاده است که بعضی از آنها به حوزه آموزش و پرورش مربوط بود و در برخی موارد نیز این مشکلات به مدارس کشیده شد؛ چراکه دشمنان در این باره برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی تصریح کرد: این اتفاقات حاصل هشت سال برنامه‌ریزی است که برای اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور صورت گرفته بود و ثمره آن امروز به این شکل نمود پیدا کرده است.

رحیمی مظفری تاکید کرد: ضرورت دارد که ۱۳ آبان امسال با شکوه و توجه بیشتری برگزار شود تا مُهر بطلانی باشد بر تمام برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن کرده بود تا بتواند در اغتشاشات اخیر به اهداف خود برسد.

نماینده مردم سروستان در مجلس اظهار کرد: مملکت ما جایی که هرکس به راحتی حرف خود را می‌زند و انتقاد می‌کند؛ حتی بعضاً مسئولین زیر سوال برده می‌شوند. در همین فضای مجلس و بین نمایندگان هر آنچه می‌بینند را بیان می‌کنند. مردم نیز کف جامعه هرآنچه می‌خواهند را بیان می‌کنند و این حق مردم و مسئولین است که گفتگو کنند و اعتراض خود را به گوش برسانند.

وی یادآور شد: اما اینکه فضا را متشنج کنند، کسانی به نفع خودشان از شرایط بهره‌برداری کرده و اهدافی را پی بگیرند که مطالبه مردم نیست، در جامعه مشکل ایجاد کنند و با فضاسازی از بی‌اطلاعی مردم سوءاستفاده کنند؛ اینها اقداماتی است که از هر نظری محکوم است.

رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان امسال می‌تواند با حضور گسترده، برنامه‌ریزی منظم و یک کار متفاوت نسبت به گذشته، تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

نظر شما