شناسهٔ خبر: 178677 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اعمال تحریم علیه ایران به بهانه حمایت از اغتشاشات، دخالت در امور داخلی کشورمان است

فداحسین مالکی.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مواضع اخیر رییس جمهور آمریکا و همچنین اعمال تحریم علیه برخی مقامات کشورمان دخالت آشکار در امور داخلی ایران محسوب می شود.

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی در خصوص اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان به بهانه حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، گفت: افکار عمومی دنیا به خوبی می داند ایالات متحده ماهیت تجاوزگرانه دارد تا مدافع حقوق بشر.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی ها تلاش های زیادی کردند تا به اعتراضات جهت دهی کنند، اظهار کرد: در واقع تیم هایی در خارج کشور تحت حمایت آمریکایی ها قرار دارند و در این راستا اقداماتی را انجام دادند.

وی ادامه داد: هر چند بخشی از افرادی که در اعتراضات حضور داشتند مردم عادی و جوانانی هستند که دارای مطالبه بوده و باید مشکلات آنها مانند مسائل اقتصادی و غیره برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مواضع اخیر رییس جمهور آمریکا و همچنین اعمال تحریم علیه برخی مقامات کشورمان دخالت آشکار در امور داخلی ایران محسوب می شود، افزود: در واقع آنها ابتدا با اتهام زنی تلاش می کنند به افکار عمومی دنیا جهت بدهند و در ادامه با فریب کاری اقدام به افزایش تحریم ها علیه ملت ایران می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تحریم های اخیر کاخ سفید نمی تواند اثری بر روند پیشرفت در کشورمان بگذارد.

نظر شما