شناسهٔ خبر: 178626 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

هدف اصلی لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان نباید در سایه ایرادات به حاشیه برود

حسین رجایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به حقوق بسیار پایین بازنشستگان لشکری و کشوری که مشکلات معیشتی برای آنها ایجاد کرده است تاکید کرد که ایرادات مطرح شده پیرامون لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان نباید هدف اصلی آن که بهبود وضعیت زندگی این قشر است را به حاشیه ببرد.

به گزارش «نماینده»، حسین رجایی در مورد ارسال لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی دولت به مجلس، گفت: هر ایرادی هم که به این لایحه وارد باشد به دلیل ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری باید مصوب شود موضوعاتی همچون راهبرد، نحوه تامین منابع مالی و میزان افزایش حقوقی که محل اختلاف نظر است نباید هدف اصلی آن را به حاشیه ببرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه مسلم است مجلس و دولت باید در این زمینه یک هم افزایی و وحدت رویه داشته باشند بنابراین ایراداتی که در خصوص این لایحه مطرح شده است نباید مانع از تصویب و اجرای آن شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون میزان حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری بسیار پایین است بنابراین ایرادات مطرح شده نباید از هدف اصلی این لایحه که همانا بهبود وضعیت زندگی این قشر بوده، غافل شد و باید در هر شرایطی به قانون تبدیل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: میزان افزایش حقوق‌ها، تامین منابع، نحوه اجرای آن که ممکن است برای برخی منافع بیشتری را به همراه داشته باشد و نوع درصدها از جمله ایراداتی است که مطرح شده است اما مهمترین مساله پیرامون این لایحه عزم دولت برای همکاری با مجلس در جهت افزایش میزان حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری است.

نظر شما