شناسهٔ خبر: 178579 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که به اغتشاش دامن زدند، به طور جدی برخورد کند

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ما نمایندگان مجلس به عنوان خادم و نماینده مردم، از قوه قضائیه انتظار داریم با سلبریتی‌هایی که به اغتشاش دامن زدند، به طور جدی برخورد کند.

به گزارش «نماینده»، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر گفت: عده‌ای از سلبریتی ها با صدور فراخوان، مردم را دعوت به آشوب و اغتشاش کردند و تعداد زیادی از جوانان عزیز این کشور به همین خاطر به شهادت رسیدند؛ اغتشاش‌گران، قرآن و بیرق حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را آتش زدند و به اعتقادات و باورهای مردم توهین کردند.

وی افزود: این نظام و انقلاب بیش از 220 هزار شهید داشته و به سادگی به این نقطه نرسیده است؛ سلبریتی‌هایی که با هزینه مردم و بیت‌المال معروف و مشهور شدند، وظیفه دارند که مدافع آرامش کشور و مردم باشند ولی در اغتشاشات اخیر برخلاف این امر عمل کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: قطعا ما نمایندگان مجلس به عنوان خادم و نماینده مردم، از قوه قضائیه انتظار داریم با سلبریتی‌هایی که به اغتشاش دامن زدند، به طور جدی برخورد کند.

حدادی خاطرنشان کرد: این افراد هرچه که دارند، به برکت مردم است ولی امروز بر علیه مردم اقداماتی انجام دادند و دشمن را شاد کردند؛ انتظار ما از قوه قضائیه این است که با این افراد محدود و مشخص که تابلودار هستند و بر ضد امنیت ملی کشور اقداماتی انجام دادند، برخورد جدی، اساسی و کاملی داشته باشد.

نظر شما