شناسهٔ خبر: 178318 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند وحدت ملت‌های ایران و عراق را بر هم بزند

ایران و عراق.jpg نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ملت‌های ایران و عراق در کنار یکدیگر در مقابل دشمن مشترک خود ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان هم نمی‌تواند این وحدت و یکپارچگی را بر هم بزند.

به گزارش «نماینده»، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین گفت: مراسم راهپیمایی اربعین نماد عینی وحدت دو ملت ایران و عراق است.

وی افزود: در مراسم راهپیمایی اربعین ما شاهد استقبال و برخورد گرم مردم عراق با زائران ایرانی و دیگر زائران از کشورهای مختلف هستیم که این خود نشانه عینی وحدت مسلمانان و به ویژه دو ملت ایران و عراق است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان همواره از ایجاد اتحاد بین مسلمانان و از جمله دو ملت ایران و عراق وحشت دارند و همیشه درصدد برهم زدن این وحدت بوده و هستند.

محفوظی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته همگان مشاهده کردند که دشمنان ملت‌های منطقه و به ویژه مسلمانان و در رأس آنها آمریکا سعی داشتند با ایجاد ناامنی از طُرق مختلف باعث کمرنگ شدن برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین شوند که در رسیدن به این هدف خود ناکام ماندند.

وی افزود: مشترکات زیادی بین دو ملت ایران و عراق از نظر مسائل دینی، مذهبی، فرهنگی و حتی مسائل استراتژیک امنیتی، اقتصادی و... وجود دارد و هر دو ملت دشمن مشترکی به نام آمریکا دارند و این مسئله را هم به خوبی دریافته‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ملت‌های ایران و عراق در کنار یکدیگر و در مقابل دشمن مشترک خود ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان هم نمی‌تواند این وحدت و یکپارچگی را به هم بزند.

نظر شما