شناسهٔ خبر: 178247 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

با مافیای خودرو باید به صورت جدی مقابله کرد

سارا فلاحی نماینده ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم گفت:متاسفانه ۴۳ سال است مافیای خودرو شکل گرفته و کسی هم تاکنون نتوانسته با آن مقابله جدی و واقعی کند.

به گزارش «نماینده»، سارا فلاحی با تاکید بر اینکه با توجه به تولید ملی می توان فشار تحریم ها را مدیریت کنیم، گفت: زمانی می توان این نقشه راه را به درستی پیاده کرد که تولیدات ملی و کالاهای داخلی از کیفیت لازم برخوردار باشند.

وی افزود: کیفیت کالاها رابطه مستقیمی با افزایش و تضعیف اعتماد مردم به عنوان منبع اصلی سرمایه های اجتماعی دارد و هر میزانی که کیفیت خودروها و تولیدات ملی افزایش یابد به همان میزان اعتماد مردم افزایش می یابد و همچنین نقشه کشورهایی که می خواهند با تحریم ما را تحت فشار قرار دهند خنثی و از گردونه رقابت خارج می شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم ادامه داد: متاسفانه 43سال است مافیای خودرو شکل گرفته و کسی هم تاکنون نتوانسته با آن مقابله جدی و واقعی کند.

فلاحی یادآور شد: به هر طریقی از سرمایه ملی، بیت المال، خون شهدا، نظام و انقلاب حفاظت می کنیم و اجازه نمی دهیم مافیای خودرو با ارائه تولیدات بی کیفیت نظام و خون شهدا را را زیر سوال برده، مردم را با چالش مواجه کرده و اعتماد مردم را خدشه دار کند.

نظر شما