شناسهٔ خبر: 178214 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم

صدیف بدری عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم.

به گزارش«نماینده»، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: امروز هر جا نقصانی در جامعه در ابعاد گوناگون دیده می‌شود همه به دلیل فاصله گرفتن از منویات و خواسته‌های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت باید حرف اول را بزند، خاطرنشان کرد: سیره و سلوک شهدا برای دولتمردان مکتبی بزرگ و درس‌آموز است و همواره باید این آموزه‌ها را چراغ راه خود قرار دهند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با قدردانی از برنامه‌ریزی و زحمات دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان، افزود: امیدواریم با تدارکات مناسبی که انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ شاهد برگزاری در خور و شأن این کنگره باشیم.

بدری کار برای شهدا را خستگی ناپذیر توصیف کرد و گفت: در راه برگزاری این کنگره تمامی نهاد مدنی باید به وظیفه اجتماعی و انسانی خود عمل کرده و برگزاری شایسته این کنگره را جزو رسالت‌های خود قلمداد کند.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی هرچه داریم از برکت خون شهدا و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است به طوری که امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این کنگره فرصت مغتنمی برای نهاد مردمی سپاه در راستای گسترش خدمات به مناطق کم‌برخوردار خواهد بود.

بدری گفت: اشاعه فرهنگ شهدا می‌تواند یکی از اصلی‌ترین و مؤثرترین اقدامات در راستای برنامه‌ریزی فرهنگی برای ریشه کنی مفسده‌ها باشد.

نظر شما