شناسهٔ خبر: 178104 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اقدامات ضدبرجامی صهیونیست‌ها بخشی از پازل تقسیم کار واشنگتن علیه ایران است

عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیست‌ها در راستای تقسیم کار ایالات متحده اقدام به موضع گیری ضدبرجامی می‌کنند تا کشورمان تحریک شده و پای توافق را خیلی سریع تر امضاء کند.

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی در رابطه با سفر رئیس موساد به آمریکا در راستای تشدید تلاش‌ علیه مذاکرات رفع تحریم‌ از ایران، گفت: صهیونیست ها در مقابل رسانه ها توافق برجام را به نفع جمهوری اسلامی عنوان می کنند اما در واقعیت اهداف دیگری را پیگیری می کنند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع به وضوح می توان مشاهده کرد صهیونیست ها در راستای تقسیم کار ایالات متحده اقدام به موضع گیری می کنند تا کشورمان تحریک شده و پای توافق را خیلی سریع تر امضاء کند.

وی ادامه داد: به عبارتی آمریکایی ها می خواهند از طریق اعمال این سیاست امتیازهای برجامی بیشتری از جمهوری اسلامی دریافت کنند لذا شاهد افزایش رفت و آمد سران صهیونیستی و تشدید ایران هراسی هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه باید ساختار تکنولوژی هسته ای کشورمان حفظ شود تا به سمت رفع تحریم ها حرکت کنیم، افزود: در واقع منافع ملی ما با برچیده شده تحریم ها و محدودیت ها تامین می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ایالتی از ایالات آمریکا در خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: بنابراین آمریکایی ها تلاش می کنند امنیت رژیم جعلی اسرائیل را حفظ کنند و برای این کار میلیاردها دلار هزینه کرده اند لذا موضع گیری های برجامی آنها نیز با هماهنگی واشنگتن صورت می گیرد.

نظر شما