شناسهٔ خبر: 178072 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آرامی: با اقدامات انجام شده جلوی افزایش قیمت بلیت پروازهای اربعین گرفته می‌شود

منصور آرامی یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به نظر می رسد با اقدامات صورت گرفته در سال جاری، نظارتی جدی تر اعمال و جلوی تخلف و افزایش قیمت بلیت پروازهای اربعین گرفته شود.

به گزارش «نماینده»، منصور آرامی درباره تدابیر اندیشیده شده برای سفر هوایی زائران اربعین حسینی به کشور عراق و اقدامات نظارتی کمیسیون عمران، بیان کرد: مراسم اربعین جزو شعائر دینی مردم به شمار می رود و از آنجا که در دو سال گذشته با بیماری کرونا مواجه بودیم طبیعتا در سال جاری تقاضا برای سفر به کربلا در این ایام نیز بیشتر خواهد بود، بنابراین انتظار می رود شرکت‌های هواپیمایی در این ایام به جای افزایش قیمت، ساز و کاری را فراهم کنند که سفر زائران تسهیل شود، از سوی دیگر وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی موضوع باید بر ایرلاین ها نظارت داشته باشد و اگر ایرلاینی تخلفی داشت جریمه شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه انتظار می رود اگر قیمت ها کاهش نیافت حداقل با نظارت عالیه جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود، تصریح کرد: کمیسیون عمران تا به امروز تاکنون چندین جلسه با وزارت راه و شهرسازی و مجموعه ایرلاین ها برگزار کرده است که هم این نهادها مسائل خود را مطرح کردند و هم کمیسیون دغدغه های مردم را مطرح کرده است.

آرامی تاکید کرد: کمیسیون عمران تاکید دارد که ایرلاین ها نباید قیمت ها را در این ایام افزایش دهند البته کمیسیون در طول سال نیز تاکید دارد که با نظارت باید جلوی افزایش قیمت پروازها و تخلف ایرلاین ها گرفته شود. بنظر می رسد با اقدامات صورت گرفته در سال جاری نظارتی جدی تر اعمال شود و جلوی تخلف و افزایش قیمت بلیت هواپیما در این ایام گرفته شود. کمیسیون عمران نیز از جنبه نظارتی این موضوع را دنبال خواهد کرد.

نظر شما