شناسهٔ خبر: 178007 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کارنامه یکساله دولت سیزدهم موفقیت آمیز و امیدبخش است

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در یک سال فعالیت خود عملگرایی و سختکوشی در عرصه خدمت رسانی را اثبات کرد.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی فیروزجایی عنوان کرد: دولت رئیسی با عملگرایی خود نشان داد که خدمت رسانی بدون ریا تکلیف دولتمردان است.

نماینده مردم بابل با گرامیداشت هفته دولت و نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: دولتمردان در نظام مدیریتی کشور شأنی جز خدمتگزاری صادقانه به مردم ندارند و دولت مردمی سیزدهم این مهم را در معرض دید عموم قرار داد.

این مسئول پارلمانی با اشاره به تداوم مشکلات ناشی از تحریم و هرز رفتن انرژی کشور در دولت قبل افزود: دولت سیزدهم در یکسال اخیر با تو جه به انباشت مشکلات ناشی از کم تحرکی دولت سابق، کارنامه خوبی در خروج کشور از وضعیت اسفبار گذشته داشت.

وی تلاش دولت سیزدهم در ساماندهی مشکلات حوزه اقتصاد و معیشت را ستود و افزود: دولت با کمک مجلس یازدهم راه خروج کشور از بحران فزاینده اقتصادی را با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و ظرفیت سازی قانونمند یافته است.

کریمی فیروزجایی عبور کشور از شرایط وحشتناک کرونایی و پرداخت بدهی های کلان خارجی و نیز رفع مشکلات ناشی از کسری بودجه در سال گذشته را از موفقیت‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: دولت سیزدهم با ادامه این مسیر روشن می تواند کشور را از تنگناهای اقتصادی برهاند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور پاکدستی و سختکوشی را از ویژگی های بارز دولت سیزدهم دانست و افزود: هم افزایی و تعامل سازنده در دولت سیزدهم رمز پیشبرد اهداف آرمانی آن است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجلس یازدهم از کمک به دولت برای برون رفت از شرایط دشوار اقتصادی و فرهنگی دریغ نمی کند.هفته دولت نماد تجلی اراده های ایمانی مسئولان کشور بسوی آرمان والای نظام اسلامی است.

نماینده مردم بابل با تأکید بر همراستایی ارکان مختلف کشور برای تحقق اهداف انقلاب افزود: افزایش کارآمدی نظام رسالت خطیر مسئولان در رده های مختلف است.

وی تعمیق پیوند ناگسستنی آحاد مردم و مسئولان را موجب اعتلای کشور در عرصه حکمرانی دانست و افزود: تقویت وجهه مردمی انقلاب اسلامی راهبرد اساسی است.

این نماینده مجلس حرکت شتابان کشور در عرصه توسعه و پیشرفت را نتیجه همراهی مسئولانه مردم و جدیت مسئولان در بخش های گوناگون دانست و افزود: ایجاد خدشه به باورهای اعتقادی مردم و تلاش برای بی اعتمادی در بین آنها اهداف عمده دشمنان در جنگ نرم علیه کشورمان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: انقلاب اسلامی برغم دسائس و تهدیدات دشمنان در شرایط آرمانی قرار دارد. تببین دستاوردهای دولت موجب افزایش نشاط اجتماعی و امید در جامعه خواهد شد.

نظر شما