شناسهٔ خبر: 177987 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امکان گسترش فساد در فولاد مبارکه چگونه از بین می‌رود؟

یزدی خواه یک نماینده مجلس شورای اسلامی راهکاری برای امکان از بین رفتن گسترش فساد در فولاد مبارکه مطرح کرده است.

به گزارش «نماینده»، سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد دریافت غیرقانونیِ مبالغی توسط رسانه‌ها از فولاد مبارکه گفت: نهادهای نظارتی باید وظایف‌شان را انجام دهند و با هر کسی که تخلف کرده برخورد کنند؛ اگر با متخلف فارغ از طبقه‌بندی و جناح‌بندی‌ها برخورد کنیم، امکان گسترش فساد از بین می‌رود.

وی افزود: در هر صورت این مسئله قطعا مورد نظر کمیسیون فرهنگی هم است و پی‌گیرِ برخوردِ دستگاه‌های نظارتی با رسانه‌ها و سایر متخلفین هستیم.

یزدی‌خواه با بیان اینکه این کمیسیون نمی‌تواند برخورد قضایی کند، گفت: خواستار برخورد با رسانه‌هایی هستیم که مبالغ غیرقانونی دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تشریح کرد: معنا ندارد رسانه‌ها با سوءاستفاده از موقعیتی که دارند و پوشاندن ضعف‌های صنعت عظیمی مثل فولاد با گرفتن هدیه، رانت، رشوه و... به جای افشای فساد، پوششی ایجاد کنند که مانع از آشکار شدن فساد شوند؛ از طرفی در صورتی که اطلاعی ندارند باید سکوت کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: شاید گفته شود رسانه‌هایی که این مبالغ را دریافت کرده‌اند، از فساد این مجموعه خبری نداشتند؛ خب الان که با خبر شدند افشاگری کنند.

نظر شما