شناسهٔ خبر: 177972 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تخلفات در فولاد مبارکه را نباید به دولت سیزدهم نسبت داد

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نباید تخلفات در شرکت فولاد مبارکه را به دولت سیزدهم نسبت داد و باید قوه قضائیه با متخلفان برخورد کند.

به گزارش «نماینده»، اصغر سلیمی، با اشاره به ضرورت رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه به گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، اظهار داشت: تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه یک ضرورت بود که در این دوره از مجلس انجام شد.

وی بیان کرد: از افرادی که در مسیر به سرانجام رسیدن این تحقیق و تفحص تلاش کردند، تشکر می‌کنیم. این تحقیق و تفحص یک پروسه طولانی بود. نتیجه آن نیز باید به یک الگویی تبدیل شود تا جلوی تخلفات گرفته شود و شاهد شفافیت در حوزه‌های مختلف باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی هدر رفت منابع کشور و مردم گرفته شود، تصریح کرد: نمی‌توان گفت این تخلفات مربوط به این دولت یا یک مدیریت بوده است. آنطور که مشخص است از سالیان قبل و دولت‌های گذشته تخلفات در این مجموعه رقم خورده است. ما از قوه قضائیه انتظار داریم به طور جدی به این موضوع ورود کند و با متخلفان برخورد کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید افرادی که در این مجموعه از قبل بوده‌اند و پست داشته و شاهد تخلفات بوده‌اند، پاسخگو باشند. افرادی که از قبل در این مجموعه مسئولیت داشتند باید پاسخگو باشند که چرا تخلفات را گزارش نداده‌اند.

سلیمی تاکید کرد: برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان واقعی سبب می‌شود تا جلوی تخلفات در سایر مجموعه‌ها گرفته شود. نباید تخلفات در این مجموعه را به دولت سیزدهم نسبت داد.

نظر شما