شناسهٔ خبر: 177752 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

صیهونیست‌ها نمی‌توانند در برابر موشک‌های مقاومت تاب بیاورند/ شاهد شکنندگی متجاوزان هستیم

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس گفت: برقراری آتش بس در غزه بیانگر شکنندگی رژیم صهیونیستی است زیرا نمی توانند در برابر موشک های مقاومت تاب بیاورند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نظری در رابطه با جنگ جدید رژیم موقت صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت: متاسفانه شاهد جنایات رژیم منحوس اسرائیل علیه فلسطینیان هستیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که مجامع حقوق بشری در مقابل این موضوع سکوت کرده و نهایتا طرفین را به آرامش دعوت می کنند در حالی که باید اقدامات اسرائیلی ها را محکوم کنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید از مقاومت فعال فلسطینیان در برابر صهیونیست ها حمایت کنند، ادامه داد: امروزه مشاهده می شود که رژیم صهیونیستی در انزواء قرار دارد و حتی دور خود دیوارهای بلند کشیده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی باید اذعان کرد سران رژیم صهیونیستی به دلیل قدرت گرفتن جبهه مقاومت دیگر خواب آرامی ندارند و هر لحظه در انتظار پاسخ قدرتمندانه مبارزان فلسطینی هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک برقراری آتش بس در غزه بیانگر شکنندگی رژیم صیهونیستی است زیرا نمی توانند در برابر موشک های مقاومت تاب بیاورند.

نظر شما