شناسهٔ خبر: 177560 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بیگی‌نژاد: نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران نشانگر رشد جبهه فرهنگی مردمی است

بیگی نژاد یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با هم افزایی مدیریتی می توانیم از ظرفیت ها و الگوهای بخش های مختلف کشور در بستر یک سامانه برای حل مشکلات احصا شده استفاده کرده و یک گام روبه جلو در جهت حل مشکلات برداریم.

به گزارش «نماینده»، هادی بیگی نژاد در نمایشگاه هم افزایی مدیریت در ایران، بیان کرد: مجموعه حرکت های فرهنگی مردمی در حدی که من اطلاع دارم حدود ۱۰۰ سال بیشتر است که رواج یافته است. منتها از حدود ۱۰ سال پیش این حرکت به عنوان جبهه فرهنگی مردمی در صحنه حاضر شده است. امروز که از این نمایشگاه بازدید می کنیم متوجه دو مورد می شویم؛ اول رشد جبهه فرهنگی مردمی است، نکته بعدی این است که انسان امیدوار می شود که از تجربیات و الگوهای شهرهای مختلف استفاده کند تا شاهد توسعه متوازن در همه شهرها باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما مدیران که از این نمایشگاه بازدید می کنیم به این ظرفیت ها توجه کنیم می توانیم در مسیر حل مسائل کشور گام برداریم. بنده خودم در این نمایشگاه با برخی از بخش ها ارتباط گرفتم تا ببینم چگونه می توانیم از ظرفیت این بخش ها برای حل مشکل استان خود استفاده کنم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: می توان از تجربیات استان های مختلف کشور برای حل مشکلات سایر مناطق الگو برداری انجام داد. این نمایشگاه شاهد در معرض دید قرار گرفتن ظرفیت مجموعه های مختلف است. گام بعدی بایستی طوری طراحی شود که از این امکانات نرم افزاری در کل کشور استفاده شود. مسئولانی که این نمایشگاه را برگزار کردند باید بتوانند هم افزایی این ظرفیت ها را در نقاط مختلف عملیاتی کنند.

بیگی نژاد تاکید کرد: بنده به عنوان یک مسئول از ظرفیت های این نمایشگاه بازدید کردم و متوجه مقداری از توانمندی ها شدم. اگر سامانه ای طراحی شود و سپس مشکلات در آن احصا شده و در این سامانه ما ببینیم چه استفاده هایی می توانیم از ظرفیت مجموعه های مختلف برای حل مشکلات و مسائل ببریم، یک قدم رو به جلو در راستای حل مشکلات برداشته ایم.

نظر شما