شناسهٔ خبر: 177270 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قطعنامه برائت از مشرکین حجاج به همبستگی مسلمانان منجر می شود

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: محکومیت عادی سازی روابط با اسرائیل از سوی حجاج به همبستگی مسلمانان منجر می شود.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی با اشاره به قطعنامه برائت مشترکین در خصوص عادی سازی روابط با اسرائیل، گفت: اسرائیل رژیم نامشروع و غاصب است، رژیمی است که با قتل و غارت و غصب ابراز وجود می کند و به مقدسات مسلمین اهانت کرده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: این رژیم جعلی برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان از یک سو و هدر دادن انرژی مسلمین از سوی دیگر اقدام می کند. به صراحت اعلام کرده است که به دنبال تصرف بیشتر سرزمین های اسلامی است بنابراین نباید در مقابل این رژیم مماشات کرد.

وی تاکید کرد: پیام حجاج در عرفات برائت از چنین رژیم غاصب کودک کش است که در هر کشور اسلامی جنگی شکل گرفته است پای رژیم صهیونیستی در میان است. این رژیم همان است که داعش را پرورش داد، مجروحین داعش را در تل آویو درمان کرد و از گسترش تروریست در منطقه حمایت کرده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: بسیاری از دانشمندان مسلمان را ترور کرده اند آیا باید در مقابل این رژیم نشست و تماشا کرد. به هر حال اعلام بیزاری و برائت از رفتارهای غصب و غارت و تصرفات نامشورع این رژیم، به همبستگی مسلمانان کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قطعنامه برائت از مشرکین در مخالفت با راه‌اندازی گروه‌های تندروی به ظاهر اسلامی و در محکومیتِ عادی‌سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی که باعث خلل در یکپارچگی مسلمانان می‌شود، صادر شد.

نظر شما