شناسهٔ خبر: 177001 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی: بازدیدهای سرزده رئیس دستگاه قضا از گمرکات، اعتماد به قوه قضاییه را افزایش داده است

ابراهیم عزیزی شیراز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بازدیدهای سرزده رئیس دستگاه قضا از گمرکات، اعتماد به قوه قضاییه را افزایش داده است، گفت: قضازدایی، سیاستی تحولی در قوه قضاییه است.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم عزیزی با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، گفت:  اقدامات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جامعه امید آفرین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تعامل مجلس با قوه قضاییه، تصریح کرد:  ارتباط بسیار خوب و تعیین کننده‌ای میان مجلس و دستگاه قضا در راستای حل مشکلات مردم و کشور وجود دارد.

عزیزی افزود: مجلس و قوه قضاییه باید درک مشترکی از مسائل و مشکلات حاکم بر کشور داشته باشند تا بتوانند گام های مثبتی در حل مشکلات بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: مجلس، قوه قضاییه و دولت با تعامل تنگاتنگ می توانند آینده‌ای روشن برای نظام جمهوری اسلامی، کشور و ملت عزیز ایران رقم بزنند.

عزیزی با بیان اینکه اقدامات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جامعه امید ایجاد کرده است، اضافه کرد:  اقداماتی مانند دیدارهای مردمی بازدیدهای سرزده از گمرکات و انبارهای سازمان املاک تملیکی اعتماد به قوه قضاییه را افزایش داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس قضازدایی را یک اقدام تحولی در دستگاه قضا برشمرد و با تأکید براینکه کاهش حجم ورودی پرونده ها به قوه قضاییه، دقت قضات در صدور احکام را افزایش می دهد، گفت: این سیاست تحولی اساسی در دستگاه قضا ایجاد می کند.

عزیزی با تأکید براینکه برخورد قاطع با اخلال گران نظم و امنیت،  یکی دیگر از ابعاد پازل اعتماد آفرینی در جامعه نسبت به قوه قضاییه است، تصریح کرد: اخلالگران در نظام اقتصادی کشور نیز از این قاعده مستثناء نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه قوه قضاییه گفت: استمرار اقدامات رئیس قوه قضاییه آینده خوبی را برای دستگاه قضا رقم خواهد زد.

نظر شما