شناسهٔ خبر: 176940 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد جنگ ترکیبی صهیونیست‌ها علیه کشورمان هستیم/ بازگشت تحریم‌های شورای امنیت بعید است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران بعید است.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی، در واکنش به درخواست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر ضرورت بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده که لابی صهیونیست ها در شوراهای ذیل سازمان ملل نفوذ نامشروع دارد و ضد ایران فعالیت می کند.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ما اطمینان داریم که کارشکنی صهیونیست ها و همراهان آنها سبب به نتیجه نرسیدن مذاکرات برجامی است.

وی در خصوص اظهارت لاپید مبنی بر اینکه تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حاصل تلاش دیپلمات‌های اسراییلی در کشورهای عضو برجام است، ادامه داد: اعلام علنی این مهم بیانگر این است که دشمنی خودشان را آشکار کرده اند و می دانند ایران در دفاع از منافع خودش جدی است و باج نمی دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایران بارها خطر صهیونیست ها را گوش زد کرده است، افزود: در واقع آنها وارد جنگ تمام عیار وارد شدند و این مهم مصداق جنگ ترکیبی است که رهبر انقلاب فرمودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران بعید است، خاطرنشان کرد: در این میان دیپلماسی کشورمان نیز باید فعال تر شود و با توجه به اینکه دشمنانمان انگیزه دارند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کنند، نقش موثری را در لابی های بین المللی ایفا کنند./

نظر شما