شناسهٔ خبر: 176901 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دشمنان جیب مشاوران ایرانیِ خائن را پُر می‌کنند

محسن زنگنه رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس گفت: مشاوران ایرانیِ خائن به دنبال منافع شخصی و مالی خودشان هستند و معمولاً در خارج از کشور جیب این افراد را پُر می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، محسن زنگنه ، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تعدادی از مشاوران ایرانیِ خائن در شکل دادن به محاسبات غلط دشمنان نقش دارند، اظهار داشت: مشخص است که این افراد محاسبات دقیقی از وضعیت ایران ندارند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس ادامه داد: اگر مشاوران ایرانیِ خائن اطلاعات درست به دشمنان انقلاب اسلامی می‌دادند، قطعاً به عنوان مشاور دشمنان جمهوری اسلامی ایران انتخاب نمی‌شدند. گزارش این مشاوران از وضعیت ایران باید دروغین و مبتنی بر منفی‌بافی باشد تا بتوانند از بیگانگان پول بگیرند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال کسانی می‌گردند که آنان را مورد تکریم قرار دهند و در راستای منافع آنان صحبت کنند. به همین دلیل مشاوران ایرانیِ خائن اطلاعات دقیقی از اوضاع جمهوری اسلامی ایران به دشمنان کشورمان به ویژه آمریکا نمی‌دهند و اظهاراتی را مطرح می‌کنند که برای بیگانگان خوشایند باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر، مشاوران ایرانیِ خائن بصیرت و آگاهی لازم را ندارند. این افراد درک، فهم و برداشت درستی از وضعیت کشورمان ندارند و به همین دلیل مشاوره‌های آنان به دشمنان راه به جایی نمی‌برد و دشمنان را دچار خطای محاسباتی می‌کنند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس تأکید کرد: مشاوران ایرانیِ خائن به دنبال منافع شخصی و مالی خودشان هستند. معمولاً در خارج از کشور جیب این افراد را پُر می‌کنند و به همین دلیل آنان به ایران خیانت می‌کنند.

وی اظهار داشت: نگاه مشاوران ایرانیِ خائن به مسائل کشور سطحی است، آنان نمی‌توانند عمق حرکت مردم ایران و حضور آنان در صحنه را درک کنند و در نظام تحقیق و درک مسائل داخلی ایران فهم درستی ندارند.

نظر شما