شناسهٔ خبر: 176828 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: باید قدردان زحمات دولت و کادر بهداشت و درمان برای کنترل کرونا باشیم

محمد سبزی ساوه و زرندیه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و دولت باشیم چرا که در آغازین روزهای دولت جدید آمار فوتی‌های کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود و امروز به صفر رسیده است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در روزهای ۱۲ و ۲۰ خرداد در کشور گفت: این موفقیت بزرگ را مدیون زحمات کادر بهداشت و درمان کشور هستیم و از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 وی افزود: در حالی که به واسطه زحمات و تلاش کادر درمان کشور آمار فوتی‌های کرونا در ایران صفر شده است که در کشورهایی که ادعای زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارند و مدعی هستند که بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی را در اختیار دارند آمار فوتی‌های ناشی از کرونا هنوز سه رقمی است.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: باید قدردان زحمات کادر درمان و دولت باشیم چرا که در آغازین روزهای دولت جدید آمار فوتی‌های کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود و امروز به صفر رسیده است.

 سبزی خاطرنشان کرد: مهار بیماری کرونا نشان داد که ما اگر اراده کنیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم و این موفقیت بزرگ در حوزه بهداشت و درمان کشور می‌تواند الگویی برای بخش‌های دیگر باشد.

 وی افزود: ما امروز به جایگاهی رسیدیم که می‌توانیم واکسن کرونا تولید و ضمن رفع نیاز خود در داخل آن را به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

نظر شما