شناسهٔ خبر: 176700 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حادثه ریلی مشهد – یزد را به صورت دقیق گزارش می‌دهیم

صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: هفته آینده اعضای کمیسیون عمران مجلس با سفر به محل حادثه ریلی مشهد – یزد سعی خواهند کرد تا گزارش جامعی را تهیه و ارائه کنند.

به گزارش «نماینده»، صدیف بدری ، اظهار کرد: درگذشت جمعی از هموطنان‌مان را در حادثه ریلی مشهد – یزد تسلیت می‌گوئیم و امیدواریم مقصران این حادثه به اشد مجازات برسند.

وی تصریح کرد: با دستور رئیس مجلس و بعد از اتمام تعطیلات نمایندگان مجلس، در هفته آینده کمیسیون عمران مجلس این حادثه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داده و با حضور در محل حادثه گزارشی را تهیه و به صحن علنی مجلس ارائه خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: آنچه از حادثه و بازدید وزیر و مدیرعامل راه آهن بر می‌آید اینکه در این حادثه ریلی خطایی رخ داده که مقصران و خاطیان آن باید شناسایی و به سزای اعمالشان برسند.

بدری افزود: کمیته سوانح راه آهن نیز در این زمینه بررسی‌های خود را آغاز کرده و ما در جمع‌بندی نهایی سعی خواهیم کرد گزارش جامعی را از این حادثه به اطلاع مردم برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی خواهد داشت، بیشترین تاکیدش بر نوسازی ناوگان ریلی خواهد بود تا از بروز حوادث ناگوار ریلی مشهد – یزد جلوگیری شده و کمترین تلفات را در این حوزه شاهد باشیم.

نظر شما