شناسهٔ خبر: 176492 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: برنا

دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور موانع ارتباط مردم با دولت را برمی‌دارد

سیدجلیل میرمحمدی میبدی سیدجلیل میرمحمدی میبدی گفت: نگاه تشکیلاتی روپئیس جمهور به موضوعات موجب برداشته شدن موانع ارتباط مستقیم با مردم می شود تا به راحتی مطالباتشان را به دولت منتقل کنند

به گزارش «نماینده»، سیدجلیل میرمحمدی میبدی، نماینده مردم میبد و عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتصاب دستیار جدید توسط رئیس‌جمهور با عنوان دستیار مردمی سازی دولت اظهار داشت: دولت با شعار مردمی‌بودن راس کار آمد و سبقه «آیت‌الله رئیسی» چه در زمان ریاست قوه قضاییه و چه به عنوان تولیت آستان رضوی اینگونه بوده که، نگاه برداشته شدن همه موانع و ارتباط مستقیم مردم با حکمرانان در دستور کارشان باشد. این نگاه در همه جا خود را نشان داده است. امروز هم خوشحال شدیم که رئیس جمهور همان نگاه را به صورت تشکیلاتی دنبال می‌کنند.

وی افزود: در رابطه با شخص دستیار، یعنی برادر عزیزمان آقای «سید احمد عبودتیان»، بنده شناخت کامل از ایشان دارم و سالیان سال ایشان را به عنوان یک چهره مردمی، ولایی و میدانی می‌شناسم. امیدوارم که با این نگاه تشکیلاتی به موضوعات، این موانع ارتباط مستقیم برداشته شود. تا مردم به راحتی مطالبات و حرف‌های دل شان را به دولت منتقل کنند و فاصله‌هایی که وجود دارد مرتفع شود. اگر این اتفاق بیفتد باعث می‌شود اعتماد مردم نسبت به دولت در مورد اقدامات قابل توجه که می‌خواهد انجام دهد، ان شاالله روزافزون شود.

نماینده مردم میبد در ارتباط با این که چه پیشنهادی برای رئیس‌جمهور و دستیار جدید وی دارد، گفت: حضور در مجامع مختلف بدون هرگونه تکلف از مواردی است که می‌تواند کمک کننده باشد. همچنین الزام حضور وزراء در انواع رسانه‌هایی که وجود دارد. به خصوص رسانه ملی و تمام برنامه‌هایی که مقصود دولت به مردم را منتقل کنند. از همه مهم‌تر حضور در میان مردم و حضور میدانی و سفرهای مختلف به مناطق محروم از جمله مواردی است که می‌تواند در مردمی سازی و نزدیکی دولت به ملت کمک کند.

نظر شما