شناسهٔ خبر: 176438 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

لزوم درک صحیح از ظرفیت‌ها برای مدیریت کشور/ ابتکار عمل موجب عبور از مشکلات می‌شود

یعقوب  رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان درک صحیح از ظرفیت ها و توجه به آسیب ها را امری مهم برای مدیریت کشور عنوان کردند.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضا زاده در خصوص محور دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب، گفت: ایشان ضمن یادآوری حماسه خرمشهر، بهره مندی از عزم راسخ، ابتکار عمل، از خود گذشتگی وحرکت جهادی را از مولفه های مهم غلبه بر مشکلات عنوان کردند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب درک صحیح از ظرفیت ها و توجه به آسیب ها را امری مهم برای مدیریت کشور عنوان کردند، اظهار کرد: در واقع ایشان تاکید داشتند دشمن بیش از آنکه به توانایی‌های خود امیدوار باشد به خطا و اشتباه‌های ما چشم دوخته است.

وی ادامه داد: همچنین ایشان در سخنانشان مجلس شورای اسلامی را یکی از ارکان مهم مدیریت در کشور دانستند و تاکید داشتند نمایندگان باید نسبت به اهمیت این جایگاه توجه ویژه ای داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری قوه مقننه را انقلابی دانستند، افزود: ایشان تاکید کردند حرکت به سمت آرمان های انقلاب به نفع کشور است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان بر انقلابی ماندن نمایندگان تاکید جدی داشتند، خاطرنشان کرد: بنابراین رهبر انقلاب بر مسئولیت پذیری و ساده زیستی نمایندگان تاکید جدی کردند زیرا این دو موضوع از جمله مولفه های انقلابی ماندن بشمار می رود.

نظر شما