شناسهٔ خبر: 176152 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نیازمند اصلاح برخی رویه‌ها در کشور هستیم

مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو با بیان اینکه در کشور حزب وجود دارد ولی احزاب فراگیر نداریم، گفت: ما نیازمند اصلاح برخی رویه‌ها در کشور هستیم.

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو در نخستین نشست کشوری این حزب، اظهار داشت: در کشور حزب وجود دارد ولی احزاب فراگیر نداریم و دلیل آن این است که احزاب ما صرفا سیاسی هستند و ما نیازمند احزاب سیاسی و اجتماعی هستیم و حزبی می تواند موفق باشد که جهاد تبیین را انجام دهد.

اقراریان افزود: اداره کشور در گام دوم انقلاب الزاماتی دارد و باید ۴۰سال اول را بازخوانی کنیم و ما امروز با مدیرانی مواجهیم که مسئله ساز هستند که مسئله حل کن باشند و ما نیازمند مدیران مسئله حل کن هستیم نه مسئله ساز.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند اصلاحات است و نیازمند اصلاح برخی رویه ها و روندها هستیم، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به طلیعه ظهور برسیم باید بسترسازی و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی محقق شود و تمدن سازی نیازمند انسان هایی است که رهبری می فرمایند باید دارای هویت ایرانی و اسلامی باشند و باید آشنا و آمیخته با آرمان های انقلاب باشند و سوم اینکه برخودار از روحیه مقاومت باشند.

دبیرکل حزب نسل نو با بیان اینکه بعضی ها به دنبال این هستند که بگویند انقلاب اسلامی متعلق به گروه و دسته خاصی است، تصریح کرد: اینکه در پست های حکومتی در کشور داشته باشیم یا نه، رافع مسئولیت ما در قبال خون شهدا نیست و ما در امروز نقطه آغازین راه هستیم و امیدواریم در افق ۲۰ سال  آینده جریانی تاثیر گذار باشد که دغدغه های رهبر انقلاب را دنبال کند.

نظر شما