شناسهٔ خبر: 175891 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

اراده رییس جمهور برای ساماندهی مشکلات کشور محکم است

آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اراده رییس جمهور برای ساماندهی مشکلات کشور محکم است.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری درباره عملکرد دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور گفت: اراده بسیار محکمی در دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم وجود دارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکرات و رفع تحریم‌ها گره نزده است، ولی تحریم‌ها یکی از مسائل بسیار مهمی است که بر اقتصاد و معیشت مردم اثرگذاشته است. 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه شخص رییس جمهور با قدرت تمام در پی حل مشکلات کشور است، گفت: هنوز موتور برخی از مدیران روشن نشده و توانایی همراهی برای حل مشکلات کشور با سرعتی که مد نظر رییس جمهور است را ندارند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:  دولت همه اختیارات لازم را برای پیش برد سیاست‌هایش را دراختیار ندارد و برای اینکه برنامه‌های دولت اجرایی شود، باید همه قوا به دولت کمک کنند.

آصفری با تاکید بر اینکه موفقیت دولت در گرو همکاری دو قوه دیگر و سایر نهادهای مسئول کشور با قوه مجریه است، گفت: برای اینکه چرخ اقتصاد کشور بچرخد این همراهی لازم است. ولی متاسفانه می‌بینیم که برخی از صنایع، برای ادامه روند خود با مشکلاتی مواجه هستند و  قطعا در این مسیر آنها توانایی همراهی با دولت را ندارند.

نظر شما