شناسهٔ خبر: 175675 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بلاتکلیفی شهروندان برای پرداخت عوارض شهرسازی

احمد علوی عضوشورای شهر تهران به صدور فیش‌های عوارض در پایان سال قبل توسط شهرداری اشاره کرد و گفت:‌در گذشته روی این فیش ها لحاظ می‌شد که مدت زمان واریز ۴۰ روز است؛ شهرداری باید ملزم شود این طرح را در یک بازه زمانی باز کند.

به گزارش«نماینده»، سید احمد علوی عضوشورای شهر تهران در تذکر امروز خود رد جلسه علنی شورای شهر با اشاره به فیش های عوارض صادر شده در پایان سال قبل توسط شهرداری اظهار کرد: در گذشته روی این فیش ها لحاظ می شد که مدت زمان واریز ۴۰ روز است و شهرداری در سال قبل در کنار آن، مهلت واریز را ۲۸ اسفند ماه اعلام کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بازه زمانی برای تعیین تکلیف این فیش ها که در دست مردم مانده است در نظر گرفته شود، افزود: یک دو فوریت لازم است و شهرداری باید ملزم شود این طرح را در یک بازه زمانی باز کند.

علوی با بیان اینکه شهرداری مناطق می توانند اماکن ورزشی را بر اساس بودجه باز کنند، گفت: سازمان ورزش با شهرداری مناطق همکاری لازم را ندارد که این اماکن را باز کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه از ۲۰ فروردین ماه، درختانی از لاین شمالی و جنوبی راه آهن تهران- اهواز به بهانه احداث زیرگذر توسط شهرداری منطقه ۱۷ با استفاده از جرثقیل جابجا شده است، گفت: این منطقه دارای سرانه پایین فضای سبز است و ۹۰ اصله درخت از این منطقه جابجا شده که چون فصل جابجایی مناسب نیست، درختان خشک می شوند.

نظر شما