شناسهٔ خبر: 175654 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اقتصاد دانش بنیان در برنامه توسعه کشاورزی نقش اصلی دارد

محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس،گفت: برنامه توسعه بخش کشاورزی در دولت تصویب شده و بزودی ابلاغ می‌شود که در آن اقتصاد دانش بنیان نقش اصلی برنامه توسعه کشاورزی را دارد.

به گزارش «نماینده»، مهدی فتحی  در بازدید از پارک علم و فناوری کردستان در سنندج اظهار داشت: به عنوان عضو فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان، امیدوارم با توجه به شعار سال که با محوریت پارک‌های علم و فناوری است بتوانیم با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و تدوین قوانین، گام‌های بلندی در راستای توسعه ملی و کردستان برداریم.

 نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در  مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل و همکاری مجمع نمایندگان استان کردستان و پارک علم و فناوری گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای کردستان به ویژه در بخش کشاورزی، برای کمک به جهش تولید در این حوزه، نیاز است بستر شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان در این عرصه مهیا شود.

عضو فراکسیون دانش‌ بنیان مجلس افزود: باید توجه کنیم اکنون جهان به سمتی می رود که اقتصاد و کسب و کارها از مدل سنتی در حال تبدیل شدن به مدلی نوین است و کشور ما هم چاره‌ای جز تغییر نگاه اقتصاد سنتی به اقتصاد دانش بنیان ندارد.

فتحی تاکید کرد: مجلس هم در این حوزه و حوزه کسب وکار برای تامین منافع مردم اقداماتی را انجام داده و خواهد داد.

وی یادآور شد: تلاش همه ما باید استفاده حداکثری از ظرفیت استان برای توسعه اشتغال پایدار باشد و در این مسیر فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان و مجمع نمایندگان استان به عنوان همکار و همگام با پارک علم و فناوری کردستان تمامی تلاش خود را به کار خواهند بست.

نظر شما