شناسهٔ خبر: 175583 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

الهیان در گفت وگو با نماینده:

همرزمان شهید سلیمانی در کل منطقه تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی همراه مردم فلسطین خواهند بود

الهیان رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم عزیز فلسطین باید بدانند که در این مسیر تنها نیستند و مجاهدان و همرزمان شهید سلیمانی در کل منطقه تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی همراه آنها خواهند بود.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهارداشت:  رژیم صهیونیستی در شرایطی حمله به سرزمین های اشغالی و فلسطینیان را تشدید کرده که روحیه  مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در اوج خود قرار دارد و این روحیه ظلم ستیزی فلسطینیان، بنیان رژیم منحوس صهیونیستی را به باد خواهد خواهد داد؛ مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات اخیرشان شکست کامل رژیم صهیونیستی را پیش بینی کردند.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه امروز مردم فلسطین بالاترین روحیه را در بازپس گیری سرزمین های اشغالی دارند، گفت: این در حالی است که رژیم صهیونیستی به شدت درگیر مسائل داخلی خود است و مشکلات اقتصادی، طبقاتی و قومیت گرایی امنیت داخلی این رژیم را تهدید میکند و به نظر می رسد این رژیم منحوس بیش از هر زمانی در تاریخ ننگین خود دارای مشکلات داخلی و خارجی است  اما در این شرایط دست به جنایت علیه ملت فلسطین میزند.
وی تصریح کرد: مردم عزیز فلسطین باید بدانند که در این مسیر تنها نیستند و مجاهدان و همرزمان شهید سلیمانی در کل منطقه تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی همراه آنها خواهند بود.
الهیان در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت های مقطعی توسط رژیم صهیونیستی محکوم به شکست خواهد بود و به زودی منجر به زوال کامل رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما