شناسهٔ خبر: 175486 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

غرب از جریان تکفیری برای اقدامات تروریستی علیه اسلام حمایت می‌کند

بانکی پور نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی و حمایت غرب از جریان تکفیری گفت: کشورهای غربی ازهر اقدامی که باعث تضعیف اسلام شود حمایت می کند چرا که آنها اسلام را مقابل خودشان می بینند.

به گزارش «نماینده»، امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: ما در میانه جنگ روایت ها قرار داریم یکی از ویژگی‌های جنگ روایت ها این است که دشمن از هر اتفاقی که رخ می دهد در جهت نیل به اهدافش استفاده می کند.

وی ضمن گلایه از برخی رسانه های انقلابی افزود: نباید نسبت به روایت سازی های دشمنان منفعلانه عمل کنیم، باید با حضور پررنگ در این زمینه واقعیات را زودتر از روایت های جعلی دشمنان ارائه کنیم تا عرصه‌ای برای دروغ پردازی های دشمنان باقی نماند.

نماینده مجلس افزود: طبیعی است که رسانه های دشمن برای رسیدن به اهدافشان از خلاهای موجود بهره برداری کنند، برای جلوگیری از این اتفاق باید ازهمان روز حادثه فعالیت های روحانیون مضروب که در جهت محرومیت زدایی از برادران افغانستانی اهل تسنن صورت گرفته بود تبیین می شد تا مجالی برای اقدامات دشمن به وجود نمی آمد.

بانکی پور گفت: برادریِ ما با عزیزان افغانستانی یک اصل است، همانطور که وقتی یک ایرانی در داخل کشور فعالیت تروریستی انجام می دهد این اقدام را با ملیت او مرتبط نمی دانیم، مسئله تروریست بودن را نیز نباید به قومیت و یا مذهب گره بزنیم.

وی با اشاره به نقش جریان تکفیری در اقدامات تروریستی و نقش کشورهای غربی در گسترش تفکر تکفیری افزود: کشورهای غربی ازهر اقدامی که باعث تضعیف اسلام شود حمایت می کنند چرا که آنان اسلام را مقابل خودشان می بینند و هر حرکتی که به اسلام ضربه بزند مورد تایید آنها خواهد بود.

نظر شما