شناسهٔ خبر: 175450 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باید با جریانات تکفیری و عوامل حادثه تروریستی حرم رضوی به سختی برخورد شود

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: باید با جریان‌های تروریستی و تکفیری معاند که منشا خارجی دارند و دست به اقدامات تروریستی در کشور می‌زنند به سختی برخورد شود.

به گزارش «نماینده»، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم ، درباره حادثه تروریستی مشهد و لزوم مقابله با نقش وهابیت و تکفیری‌ها در آن گفت: حادثه مذکور یک اتفاق طبیعی نبود و مشخص است که انگیزه شدیدی پشت آن وجود داشته است. البته انگیزه این اقدام را نهادهای امنیتی که عامل آن را دستگیر کرده‌اند، مطلع هستند.

وی ادامه داد: ظواهر قضیه نشان می‌دهد که مسببان این اقدام تکفیری بوده اند. جریانات تکفیری در کشور ما آنچنان نقش پر رنگی ندارد و به نظرم اولویت اول باید برخورد فرهنگی و نرم با این قبیل موضوعات باشد. البته با این طیف افراد که عموما منشا خارجی دارند باید به صورت سخت برخورد شود.

وی افزود: یکی از نقاط قوت کشور ما در سال‌های اخیر، امنیت بالاست. همه از این موضوع آگاهند که تراز امنیتی ما نسبت به بسیاری از کشورها با توجه به میزان دشمنی‌ها، در حد فوق العاده‌ای است. باید تلاش کنیم چنین مسئله ای مجددا رخ ندهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه باید با چنین جریانات تروریستی و تکفیری برخورد شدید شود، خاطرنشان کرد: باید با چنین جریاناتی که برای اقدامات تروریستی در کشور از دشمنان پول می گیرند، برخورد شدید شود.

نظر شما