شناسهٔ خبر: 175224 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رشد اقتصادی آغاز شده است/ حرکت دولت رو به پیشرفت است

سامه یح نماینده اقلیت کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همین مدت کوتاه شاهد رشد اقتصادی کشور هستیم. در صورتی که تحریم‌ برداشته نشود رشد اقتصادی ایران در سال آینده ۸ درصد و در صورت برداشته شدن تحریم‌ها حدود ۱۷ درصد خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، همایون سامه یح نجف آبادی در خصوص ابلاغ اولین پیام نوروزی رئیس جمهور از خرمشهر، اظهار داشت: حضور آقای رئیسی در جمع مردم خرمشهر در آستانه سال جدید نشان دهنده توجه به مناطق محروم و به ویژه استان‌های جنگ زده کشور است. 

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این ملت ایران، خرمشهر را نماد مقاومت و ایستادگی می‌دانند لذا حضور رئیس جمهور در جمع مردم این شهر پیام مقاومت و ایستادگی نیز به همراه دارد. 

نمایندگی کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص کارنامه عملکرد شش ماهه دولت سیزدهم اظهارداشت: در همین مدت کوتاه شاهد رشد اقتصادی کشور هستیم. کارشناسان خارجی پیش‌بینی کردند در صورتی که تحریم‌ برداشته نشود رشد اقتصادی ایران در  سال آینده ۸ درصد و در صورت برداشته شدن تحریم‌ها حدود ۱۷ درصد خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این در ۶ ماه گذشته شاهد ارتباط گسترده سیاسی و اقتصادی دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مختلف هستیم که از جمله آن می‌توان به سوآپ گازی سه جانبه بین ایران، ترکمنستان و آذربایجان اشاره کرد. 

نمایندگی اقلیت کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی‌رغم همه تحریم‌ها در شش ماه گذشته شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌های نفتی هستیم که نشان دهنده رشد و حرکت رو به پیشرفت دولت است. 

نجف آبادی خاطر نشان کرد: واکسیناسیون عمومی اقدامی انقلابی از سوی دولت بود که آرامش را به جامعه بازگرداند. 

نظر شما