شناسهٔ خبر: 175175 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دو قطبی سازی ترفند رسانه‌های معاند برای پیش‌بردن اهدافشان است

جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: از ترفندهای رسانه‌های فارسی زبان دو قطبی سازی است زیرا با این ترفند می توانند برنامه های خود را در داخل کشور پیش ببرند.

به گزارش «نماینده»، جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دوگانه سازی رسانه های فارسی زبان در موضوعات مختلف، اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه به دنبال اختلافات درونی در داخل ایران هستند و به هر خس و خاشاکی چنگ می اندازند.

وی ادامه داد: مثلاً در موضوع شکدم رسانه های خارجی از این شخص بهره بردند تا بتوانند مقامات رسمی کشور را زیر سوال ببرند اما با روشن شدن حقایق و وقایع موجود تمام نقشه های رسانه های ضد انقلاب و فارسی‌زبان خارجی نقش بر آب شد. این موضوع نشان می دهد که این رسانه‌ها به دنبال موضوعات بی اهمیت هستند تا بتوانند ضرباتی به کشور بزنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: یک ترفند رسانه های فارسی زبان در دو قطبی سازی است زیرا با این ترفند می توانند برنامه های خود را در داخل کشور پیش ببرند و متاسفانه برخی از جریانات و افراد در داخل به این دو قطبی سازی های رسانه های بیگانه کمک می کنند تا به اهداف سیاسی خودشان برسند.

نیک بین ادامه داد: مثلا در حوزه‌های سیاست خارجی فرهنگی اقتصادی و موضوعات دیگر همیشه به دنبال دوقطبی سازی جامعه هستند و مسیر این دو قطبی سازی نیز از رسانه بیگانگان می گذرد خوشبختانه دولت کنونی در ابتدای ورود خود دست به این دو قطبی سازی نزد و این نشان از از آن دارد که دولت برای کار کردن آمده است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دروغ پردازی رسانه های معاند در بحث اعدام نوید افکاری یا گوهر عشقی، تاکید کرد: رسانه‌های خارجی نمی‌خواهند اتفاقات مثبت و موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را ببینند و منعکس کنند از این رو دست به دروغ پردازی می زنند تا این دستاوردهای بزرگ را زیر سوال ببرند.

نیک بین بیان داشت: اگر برای اینها حقوق بشر مهم بود باید برای ۸۱ یک فرد مظلوم که به دست رژیم آل سعود گردن زده شد دادخواهی می‌کردند ولی چون رژیم آل سعود برای اربابان خودشان در غرب یک گاو شیرده است و نمی خواهند این گاو شیرده را از دست بدهند از این رو چشم بر این جنایت می بندند.

نظر شما