شناسهٔ خبر: 175164 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

حضور وزیر صمت در کمیسیون صنایع مجلس درباره شعار سال

اکبری تالارپشتی2 رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: این کمیسیون در روز ۱۶ فروردین میزبان وزیر صنعت و معاونان برای ارزیابی و استماع برنامه‌های تحقق شعار سال خواهند بود.

به گزارش «نماینده»، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تحقق شعار سال ۱۴۰۱، «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در زمینه خودرو گفت: به‌ عنوان کمیسیون تخصصی موضوع شعار سال را با جدیت تحقق از دولت و بخش‌های دیگر پیگیری و مطالبه می‌کنیم.

وی افزود: کمیسیون صنایع در ۱۶ فروردین میزبان وزیر صنعت و معاونان برای ارزیابی و استماع برنامه‌های تحقق شعار سال خواهند بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: میزبان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مدیران بنیاد ملی نخبگان برای بررسی چالش‌ها و مشکلات فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز خواهیم بود؛ ما تلاش می‌کنیم جلسات مستمر باشد و هر جا دولت نیاز به قانونگذاری و اصلاح قانون داشت، با فوریت آماده کمک‌رسانی هستیم.

تالارپشتی در پایان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در سه حوزه تسهیلات، بازاریابی و رقابت و مشاوره نیاز به کمک دولت دارند، در برنامه‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۱ لحاظ شود.

نظر شما