شناسهٔ خبر: 175050 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کشورها در دوره پساکرونا باید سرمایه‌گذاری بیشتری در تقویت زیرساخت‌های سلامت جوامع انجام دهند

علی رضایی عضو هیأت اعزامی به اجلاس ۱۴۴ بین المجالس جهانی اندونزی خواستار اتخاذ رویکردهای حمایتگرانه‌تری برای کشورهای در حال توسعه از سوی اتحادیه بین‌المجالس در موضوع سلامت و بهداشت جوامع جهانی شد.

به گزارش «نماینده» علی رضائی  عضو  هیأت اعزامی به اجلاس ١٤٤ بین المجالس جهانی به بالی اندونزی در کمیته دموکراسی و حقوق بشر این اتحادیه با اشاره به شیوع بیماری همه گیر کرونا در جهان طی دو سال گذشته گفت: پارلمان ها به عنوان یکی از ارکان مهم مردم سالاری حائز نقش اساسی در حمایت از حقوق و آزادی های فردی جوامع بویژه در ارتباط با محدودیت های ناشی از اعمال مقررات بهداشتی دوران کرونا هستند. 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: شیوع ویروس کووید ١٩ مشکلات و تبعات دشواری فراروی کشورهای در حال توسعه قرار داده است که با توجه به کمبود منابع و فشارهای ناشی از آن از سوی دولت ها بر مردم جوامع مختلف جهان ، پارلمان ها باید توجه بیشتری به منابع لازم برای تقویت زیرساخت ها ی بهداشت و سلامت در کشورهای مختلف مبذول کنند. 

عضو  هیأت اعزامی به اجلاس ١٤٤ بین المجالس جهانی به بالی اندونزی در پایان سخنان خود اتخاذ رویکردهای حمایتگرانه تری برای کشورهای در حال توسعه از سوی اتحادیه بین المجالس در موضوع سلامت و بهداشت جوامع جهانی را خواستار شد.

نظر شما