شناسهٔ خبر: 174862 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی اتوبوس‌های پایتخت

اتوبوسرانی رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور برای بازسازی اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده بود که انتظار داریم شهردار تهران گزارش مفصلی را در این خصوص ارائه دهد.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره بازسازی اتوبوس های تهران اظهارداشت: قرار بود تحویل اتوبوس به شهرهای کشور از سوی وزارت کشور صورت گیرد و برای تهران بنا بر این بود ۹۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شود که با هماهنگی های ما به هزار دستگاه رسید.

وی افزود: بنابراین یک هزار دستگاه اتوبوس به تهران تحویل داده می شود که اگر دیر اقدام کنیم دیگر شهرها سهم خود را می گیرند و سهم تهران کمتر می شود.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده با شهردار تهران قرار شد پیگیری صورت گیرد و یک هزار دستگاه اتوبوس جدید در اختیار تهران قرار گیرد.

چمران اعلام کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور برای بازسازی اتوبوس ها در نظر گرفته شده بود که انتظار داریم شهردار تهران گزارش مفصلی را در این خصوص ارائه دهد که اگر این اتفاق بیفتد شاهد شرایط خوبی در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

نظر شما