شناسهٔ خبر: 174848 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رسیدگی به طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس اولویت نداشت

احمدحسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه پرداختن به طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس اولویت نداشت، گفت: ما طرح‌های اولویت‌دار دیگری را در مجلس داریم که باید برای رسیدگی در دستوکار قرار گیرد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ، گفت: رسیدگی به طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس اولویت نداشت چرا که ما طرح‌های با اولویت بیشتری را داریم که باید در دستورکار قرار گیرند.

وی افزود: تغییر ساعت رسمی کشور و یا ثابت بودن آن موافقان و مخالف زیادی دارد و باید کار کارشناسی دقیقی روی آن صورت گیرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: چه بنا باشد ساعت رسمی کشور در شش ماهه نخست هر سال تغییر کند چه ثابت بماند، باید کار کارشناسی دقیق روی آن انجام شود و نباید بر مبنای یکسری اطلاعات جزئی و سطحی تصمیم گرفت.

فلاحی خاطرنشان کرد: تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه نخست هر سال با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی انجام شده و اگر هم بناست در این باره دوباره تغییری ایجاد شود باید هدفگذاری مشخصی در مورد آن وجود داشته باشد.

وی افزود: همانطور که گفتم طرح‌های اولویت‌دار دیگری در مجلس وجود دارد که باید در دستورکار قرار گیرد و رأی نمایندگان به چنین طرحی باید بر مبنای کار کارشناسی باشد و این طرح امروز جزو اولویت‌ها نیست.

نظر شما