شناسهٔ خبر: 174800 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

موافقت نمایندگان با فوریتی شدن طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰

نفت و قیر43 نمایندگان مجلس دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ را تصویب کردند.

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه ۲۲ اسفند) با ۱۷۸ رای موافق با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.

بر اساس ماده واحده این طرح؛ مهلت تحویل وکیوم باتوم (قیر) موضوع بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تا پایان ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ تمدید می گردد.

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه‌سرا در مجلس به عنوان نماینده طراحان در بیان دلایل توجیهی خود جهت بررسی طرح مذکور به صورت دوفوریت گفت: در زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تغییراتی در بند (ز) تبصره (۱) ماده واحده این لایحه صورت گرفت و قرار شد قیر توزیع شود.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور وزیر نفت خاطر نشان کرد:وزیر نفت به صورت مکتوب به آقای نیکزاد متعهد شد تا قیمت وکیوم باتوم (قیر) افزایش پیدا نکند و به روستاها و مدارس اختصاص داده شود اما وزارت راه تنها ۸۰ درصد این موضوع را اجرا کرده و ۲۰ درصد آن مانده و بنیاد مسکن نیز ۸۰ درصد آن را به انجام نرسانده است لذا شهرداری‌ها و سازمان نوسازی مدارس قانون را به درستی اجرا نکرده‌اند.

نماینده صومعه‌سرا بیان کرد:از آنجایی که تاریخ فوق نمی‌تواند مشکل روستاها و شهرها را حل کند، بر اساس این طرح مهلت اجرای آن را تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید کرده‌ایم تا قیر در راه‌های اصلی و فرعی روستایی استفاده شود.

انتهای‌ پیام/

نظر شما