شناسهٔ خبر: 174546 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجربه نشان داده به عهد آمریکا در مذاکرات نمی‌شود اعتماد کرد

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت: تجربه به ما نشان داده آمریکا کشور بدعهدی است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مذاکرات لغو تحریم و لزوم هوشیاری تیم مذاکره‌کننده ایرانی گفت: تجربه به ما نشان داده که آمریکا کشور بدعهدی است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

وی ادامه داد: در بحث مذاکرات هم نماینده آمریکا هیچ تضمینی برای لغو تحریم‌ها نمی‌داد و هیچ ضمانتی وجود نداشت که دولت بعدی آمریکا به توافقات پایبند باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سه اصل عزت، مصلحت و حکمت را به عنوان اصول سیاست خارجی در نظر گرفتند و ما اگر مذاکره‌ای هم داریم باید عزتمان در آن حفظ شود.

منتظری خاطرنشان کرد: مسائل معیشتی مردم و اقتصاد کشور همان طور که رهبر معظم انقلاب و آقای رئیس جمهور تصریح کردند نباید به بحث مذاکرات گره بخورد و درواقع نباید اجازه دهیم که اقتصاد کشور شرطی شود.

وی افزود: ما باید با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی نیازهای اقتصادی خود را برطرف سازیم که این ظرفیت در کشور ما وجود دارد.

نظر شما