شناسهٔ خبر: 174466 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باید در کنار مذاکرات، خنثی‌سازی تحریم‌ها را با قدرت پیگیری کنیم

کریم حسینی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما باید ضمن تلاش برای رفع تحریم‌ها، خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها را با قدرت پیگیری کنیم و این کار حاصل نمی‌شود مگر با تکیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی.

به گزارش «نماینده»،سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی،گفت: نباید اقتصاد کشور و مسائل معیشتی مردم را به نتیجه مذاکرات گره زد.

وی افزود: مسائل اقتصادی و معیشتی مردم یک مسأله داخلی است و باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور مشکلات در این حوزه رفع شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب و آقای رئیس جمهور تاکید داشتند باید مذاکرات مسیر خود را طی کند و مسائل معیشتی و اقتصادی جامعه نیز مسیر جداگانه‌ای را در پیش بگیرد و نباید مسائل اقتصادی را منوط به حصول نتیجه در مذاکرات کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: ما در داخل ظرفیت‌های فراوانی برای رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف داریم و می‌توانیم با تکیه بر این ظرفیت‌ها و به ویژه نیروی انسانی متخصصی که در اختیار داریم در مسیر رشد و پیشرفت و توسعه گام برداریم.

وی افزود: ما باید ضمن تلاش برای رفع تحریم‌ها، خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهیم و این کار حاصل نمی‌شود مگر با تکیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی.

نظر شما