شناسهٔ خبر: 174404 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گرانی‌های امروز نتیجه برجام ناقصی است که دولت روحانی امضاء کرد

ولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم گفت:‌ ما در دولت‌های پس از انقلاب تورم داشته‌ایم اما تورم و گرانی شدیدی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه برجام ناقصی است که در دولت قبل به امضا رسید.

به گزارش «نماینده»، ولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز در مورد برجام گفت: رهبر معظم انقلاب مکررا در زمان مذاکرات با ۱+۵ در دولت قبل تاکید داشتند که منافع ملی در این توافق حفظ شود و رهنمودهایی را در این زمینه داشتند که متأسفانه تاکیدات و تذکرات رهبر معظم انقلاب توسط دولت آقای روحانی لحاظ نشد.

وی افزود: در دولت آقای روحانی تمام ظرفیت‌های کشور معطل برجام ماند که درنهایت این توافق ناقص نتیجه‌ای را برای کشور به دنبال نداشت.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم اظهار داشت: نه تنها در دولت آقای روحانی ظرفیت‌های داخلی کشور معطل برجام ماند، بلکه این توافق را خود هم برای ما ثمری نداشت و ما به حقمان در این توافق نرسیدیم.

داداشی خاطرنشان کرد: ما در دولت‌های بعد از انقلاب تورم داشته‌ایم که تورم معلول یکسری مسائل بوده اما تورم و گرانی بسیار شدیدی که امروز شاهد آن هستیم در هیچ یک از دولت‌های پس از انقلاب وجود نداشته است.

وی افزود: تورم و گرانی شدیدی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه برجام ناقصی است که در دولت آقای روحانی به تصویب رسیده و ثمره‌ای برای کشور به همراه نداشته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است و این شرایطی که امروز شاهد آن هستیم، به اعتماد عمومی لطمه می‌زند و مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم از آسیب‌ رسیدن به این اعتماد جلوگیری کنند و موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

داداشی خاطرنشان کرد: علاوه بر این امیدآفرینی و ایجاد اعتماد عمومی باید با مسئولینی که با اقداماتشان اعتماد مردم به نظام را خدشه‌دار می‌کنند به صورت جدی برخورد شود.

نظر شما