شناسهٔ خبر: 174201 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اهمیت13 آبان در تاریخ معاصر کشور ردپای ایستادگی امام خمینی است

سامه یح نماینده کلیمیان در مجلس گفت: از اهمیت‌های تاریخی 13 آبان در تاریخ معاصر کشورمان، رد پای امام خمینی(ره) است که با پشت کار و روحیه خستگی ناپذیر مقابل تمام قدرت های بزرگ ایستاده و آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیش برده است.

به گزارش «نماینده» همایون سامه یح نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلابی دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز, جاودان شد.

وی افزود: سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده و از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است و یادآور خاطرات تلخ و شرین روزهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و همچنین یادآور وقایعی است که سرنوشت انقلاب ما را رقم زد.

سامه یح بیان کرد:‌ نماینده مردم کلیمیان در مجلس ادامه داد: از اهمیتهای تاریخی دیگر این روز در تاریخ معاصر کشورمان، رد پای امام خمینی(ره) است که با پشت کار و روحیه خستگی ناپذیر مقابل تمام قدرت های بزرگ ایستاده و آرمان های انقلاب اسلامی را پیش برده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: بدینوسیله روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و یاد و خاطره امام راحل و شهدای دانش آموز را گرامی داشته وعزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

نظر شما