شناسهٔ خبر: 173892 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباسی:

لابی قدرتمند در دولت قبل اجازه تغییر رئیس سازمان استاندارد را نداد

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس، گفت: انتصاب هر چه سریعتر شخصی که شایستگی و تخصص لازم را برای مسئولیت سازمان استاندارد را دارد، ضرورت دارد.

به گزارش «نماینده» علیرضا عباسی رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با انتقاد از دولت سیزدهم به خاطر تاخیر در انتخاب رئیس جدید سازمان استاندارد، گفت: ۲۲ مهرماه روز جهانی استاندارد بود و اگر ما قصد داشته باشیم که در صنایع مختلف پیشرفت کنیم باید به مقوله استاندارد و استاندارد سازی توجه بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه هنوز شاهد تکیه دادن شخصی فارغ از تخصص و شایستگی بر این منصب مهم هستیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان اینکه در دولت قبل نیز نسبت به انتصاب غیراستاندارد رئیس جمهور وقت تذکر دادم که اگر به فکر تقویت مرکز استاندارد و تاثیرگذاری بالای آن باشید بایستی مدیریت آن مطلع از مجموعه و صاحب نظر و متخصص باشد ولی لابی قدرتمند اجازه نداد.

وی علاوه بر درخواست از رئیس جمهور محترم برای انتصاب هر چه سریعتر شخصی که شایستگی و تخصص لازم را برای این پست مهم داشته باشد، عنوان کرد: نام رئیس فعلی سازمان استاندارد در محاکم قضائی در برخورد با مالک خلع ید شده هفت تپه مطرح شده و نماینده دادستان بی پرده در مورد این موضوع سخن گفته بود که امیدوارم نسبت به این موضوع مدعی‌العموم وارد شود.

نظر شما