شناسهٔ خبر: 173604 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت وگو با نماینده:

به دلیل بی تدبیری ها و سوءمدیریت های گذشته باید نگاه جهادی بر فضای اجرایی کشور حاکم شود/ احیای مأموریت های جهاد سازندگی متشکل از نیروهای جهادی حرکت خوبی خواهد بود

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه به دلیل بی تدبیری ها و سوءمدیریت های گذشته باید نگاه جهادی بر فضای اجرایی کشور حاکم شود، گفت: احیای مأموریت های جهاد سازندگی متشکل از نیروهای جهادی حرکت خوبی خواهد بود.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت وگو با خبرنگار نماینده با اشاره به دستور رئیس جمهور به معاول اول دولت برای احیای مأموریت های جهاد کشاورزی، اظهارداشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و همچنین شعار سال و مشکلات اقتصادی که وجود دارد هیچ راهی نیست جز اینکه هم با نگاه جهادی پای کار آمد و هم‌ با حرکت های انقلابی کار را جلو برد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تأکید بر اینکه احیای مأموریت های جهاد سازندگی حرکت خوبی است، تصریح کرد: نگاه بنده این است که جهاد سازندگی متشکل از نیروهای جهادی شود که بتوانند در راستای مأموریتی که دارند خوب ایفای نقش کنند.
وی تاکید کرد: به جهت مشکلات مدیریتی که در گذشته داشتیم و بی تدبیری ها وسوء مدیریت هایی که بود، برای خدمت رسانی به مردم به ویژه طبقه محروم و همچنین تولیدکنندگان حتماً باید نگاه جهادی و مدیریت انقلابی بر فضای اجرایی کشور حاکم شود.
عسکری با بیان اینکه سازوکارهای احیای جهاد  کشاورزی تعریف شود، گفت: با توجه به نگاهی که خود رئیس جمهور دارد، امید است بتوان موضوع جهاد سازندگی را با یک قالب مشخص و مدونی به پیش برد و اگر این اتفاق صورت گیرد حتماً خیر و برکاتی خواهد داشت و فضا برای کار نیروهای مومن و انقلابی مهیا خواهد شد.
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر باید تفکر جهادی و انقلابی احیا شود تا بتوانیم خدمتگزاری شایسته ای برای مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما